Капітанія Морський Адміністрації Чорноморського Морського Торгового Порту, на чолі з капітаном порту Цимбалюком А.В. продовжують утримувати судно “Clipper Polaris» за незаконною вимогою держекоінспекції з 14 липня 2019 23:50.
На даний момент судно вже вигнали на рейд і судновласник несе фактичні збитки близько 20к $ на добу.
Судно прийшло під навантаження соняшникового шроту в 10 липня 2019 в 16:00. О 17:58 інспектори екології піднялися на борт судна під виглядом сюрвеєрів, які в той же час повинні були піднятися на борт для перевірки готовності трюмів до навантаження. Використовуючи спеціалізований «інструмент» у вигляді пляшки на мотузці вони здійснили «відбір проб» з третього трюму в якому був баласт (Відповідно до Правил 1 додатка І до Конвенції МАРПОЛ-73/78 ізольованій баласт – це водяний баласт, прийнятий в танк, який повністю відділеній від нафтової вантажної і нафтової палівної систем і призначенний тольки для перевезення баласту або баласту чи вантажів, Які НЕ є нафтою або шкідлівімі рідкими Речовини, які візначені в Додатках до цієї Конвенції (забруднюючі Речовини категорій X, Y, Z)
Таким чином державна екологічна інспекція кримсько-чорноморського округу разом з капітаном морської адміністрації продовжують свої незаконні дії із затримання суден не дивлячись на те, що немає Узгодженого Кабінетом Міністрів України порядку відбору проб баластних вод, а так само підписана постанова Кабміну №367 “Деякі питання дерегуляції господарської діяльності “, прийняте на засіданні уряду 27 березня прем’єр-міністром Володимиром Гройсманом, а так само недавня заборона під час візиту Президента України в Одеський Порт 13 липня 2019.
P.S. Вчора мною вже було написано заяву в прокуратуру за фактом затримання судна на капітана порту, а так само на екологів.
Директор Компанії «Новік», Таріел Хаджішвілі