Вантажообіг контейнерів через українські порти до 2025 року може зрости на третину,— АМПУ

2017-09-15 23:15:05

Уже в цьому році АМПУ інвестує в розвиток портової галузі понад 3 млрд грн. – розповів Райвіс Вецкаганс



Адміністрація морських портів України працює одразу за трьома напрямками для того, щоб українські порти стали привабливими для партнерів. 
Про це розповів очільник АМПУ Райвіс Вецкаганс під час II Міжнародної транспортної конференції високого рівня «Інтегровані транспортні коридори Європа — Азія» і XI «Чорноморського контейнерного саміту». 
«Застосування інноваційних практик призводить до усунення бар’єрів і підвищення конкурентоспроможності українських портів. Основні інновації — це впровадження єдиного морського вікна, розробка нової методики розрахунку ставок портових зборів, днопоглиблення за стандартами FIDIC. Таким чином ми усуваємо технічні, інфраструктурні бар’єри і робимо наші порти більш привабливими для партнерів»,— зазначив під час виступу на II Міжнародної транспортної конференції високого рівня «Інтегровані транспортні коридори Європа — Азія» — Райвис Вецкаганс.
Також він зазначив, що зараз у стадії реалізації знаходиться низка великих інфраструктурних проектів, серед яких днопоглиблення підхідного каналу та акваторії в порту «Южний», днопоглиблення в порту «Чорноморськ», а також проекти з реконструкції і будівництва причалів. За результатами проведення міжнародних торгів переможцями стали компанії з ТОП-5 світових лідерів в сфері днопоглиблення.
«Уже в цьому році АМПУ інвестує в розвиток портової галузі понад 3 млрд грн. Збільшення обсягів інвестицій дозволить реалізовувати спільні проекти, значимі для держави, такі як з Cargill і М. В. Карго, HHLA, Risoil, Kernel, Bunge і Louis Dreyfus. У цих проектах приватні інвестори будують потужності для перевалки і зберігання вантажів, а АМПУ проводить днопоглиблення, реконструює причальні і гідротехнічні споруди»,— зазначив керівник АМПУ.
За прогнозами АМПУ, вантажообіг контейнерів через порти України до 2025 року при найбільш ймовірному сценарії може зрости на третину — до 756 тис. TEU. Відзначимо, що в 2016 році обіг контейнерів склав 579,5 тис. TEU.