2017-09-19 12:12:54
В АМПУ очікують, що цей крок зменшить вартість суднозаходів і позитивно вплине на формування партнерських відносин з клієнтами
В Одеському морському порту деталізували випадки стягування канального збору з суден, що прямують до причалів Карантинної, Каботажної, Нової та Ланжероновської гаваней та не проходять Підхідним каналом в один кінець або транзитом, а також перетинають канал в одній або в кількох точках й не використовують його за цільовим призначенням.
Відповідне окреме доручення підписав керівник Адміністрації морських портів України (АМПУ) Райвіс Вецкаганс 14 вересня 2017 року – повыдомили в АМПУ.
«Доручив Одеській філії АМПУ не справляти канальний збір з суден, які не використовують підхідний канал при заході в порт. Це підвищить привабливість Одеського порту, в тому числі, для контейнерних ліній. Ми очікуємо, що цей крок зменшить вартість суднозаходів і позитивно вплине на формування партнерських відносин з клієнтами”, — підкреслив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.
Спрощення в роботі підприємства та прийняття зазначеного рішення відбулось завдяки Прем’єр-міністру України Володимиру Гройсману та Міністру інфраструктури України Володимиру Омеляну.
Начальник Одеської філії АМПУ Ігор Ткачук зазначив, що подібне рішення сприятиме розвитку підприємства: »Нам вдалось вирішити ще одне проблемне питання, яке виникло більше року тому. Розпорядження щодо відміни канального збору дозволить збільшити кількість суден, які заходитимуть у гавань та спростить систему їх проходження. Для мене, як для керівника, пріоритетними завданнями в роботі підприємства залишаються прибутковість та прозорість роботи. Ми впроваджуємо проекти, які спростять систему та сприятимуть збільшенню кількості та якості робіт та послуг в порту".
Нагадаємо, раніше на території морського порту Одеса розпочав свою роботу «АutoHUB», який функціонує в режимі єдиного вікна для розмитнення вживаних іноземних автомобілів, які доставляються морем.