2017-09-04 16:37:54
Зокрема, представники пртоператорів заявляють, що не допустать інспекторів УТБ на територію, поки не ті нададуть документи, які підтверджують їх кваліфікацію
Ряд портових операторів звернувся до керівництва "Укртрансбезпеки" зі скаргою на непрофесіоналізм дій інспекторів відомства (див. додатки).
Так, 25 серпня одеська компанія "Трансшип" звернулася з листом до глави "Укртрансбезпеки" Михайлу Ноняку, в якому заявила, що кваліфікація співробітників цього відомства, які приходять з перевірками на суду, просто не відповідає встановленим вимогам.
"Зокрема, за висновком компетентного органу – класифікаційного товариства – як мінімум одне зауваження з кодом" 30 "(затримання судна), виставлене теплоходу Greendale (прапор Беліз) в рамках перевірки PSC 23 серпня 2017 року, є абсолютно протиправним. Виставлення подібного зауваження підтверджує крайній непрофесіоналізм інспекторів ", – звернувся до Ноняка в листі директор" Трансшип "А. Іванов.
Він також заявив, що тепер співробітники "Укртрансбезпеки" не допускатимуться на судна, що знаходяться в управлінні "ТРАНСШИП", до моменту поки не нададуть документи, що підтверджують їх кваліфікацію, яка повинна відповідати вимогам Чорноморського меморандуму про взаєморозуміння щодо контролю суден державою порту.
Крім того, 31 серпня Ноняку було відправлено схоже лист і від компанії "Новік" (Чорноморськ), яка займається агентуванням морського торгового флоту в інтересах клієнтів. Директор цієї компанії Т.Хаджішвілі також стверджує, що інспектори "Укртрансбезпекі" непрофесійно виконують свої обов’язки в портах Одеса, Чорноморськ, Південний.
"Чи не поодинокі випадки перевищення повноважень і упередженого ставлення під час здійснення посадових обов’язків інспекторами ми спостерігаємо щодо судів, які ми обслуговуємо як портові агенти", – зазначає Хаджішвілі в листі.
Він навів приклад перевірки судна "I Магіа" (прапор Беліз) в липні поточного року, коли інспектори також видали зауваження, які регламентують затримку судна в зв’язку з втратою морехідних якостей. У рапорті інспекторів за кодом "30" зазначено таке порушення: "корозія системи вентиляції". Хаджішвілі підкреслює, що заборони на вихід в море під такими приводами – це неправомірні дії і такої думки дотримуються багато фахівців, капітанів суден, представників компетентного органу P & I спільноти.
Директор "Новік" вказав, що в подібних діях інспекторів ймовірно є корупційний умисел, так як простій суден в результаті їх рішень призводить до суттєвих збитків фрахтувальників і судновласників. Хаджішвілі також вимагає, щоб про візити співробітників "Уктрансбезпекі" компанію повідомляли заздалегідь і що тепер вона буде вимагати документи, що підтверджують кваліфікацію інспекторів.
за матеріалами ЦТС