2017-09-04 17:16:12



Під час обговорення законодавчих ініціатив під час бізнесом на майданчику Європейської бізнес асоціації (ЕВА) міінстр інфраструктури України Володимир Омелян зупинився на питанні ставок портових тарифів і зборів.
«Ця тема давно дискутується, але я хотів би нагадати, що  саме Міністерство інфраструктури в теперішньому складі  фактично почало цю величезну роботу. До того були розмови, роботи не велося. Методика майже готова і в цій методиці у нас є дві ключові складові. Це базова ставка, яка повинна бути скерована на утримання існуючих гідротехнічних споруд, об’єктів водного господарства, а також інвестиційна складова"  – відзначив міністр.
За його словами наразі відпрацьовується методика інвестиційної складової для того, щоб інвестор  мав гарантоване джерело компенсації своїх інвестицій і міг інвестувати в комфортному середовищі. 
"Я сподіваюся, що восени це питання  буде винесено на обговорення бізнес-спільноти. Вірю, що така дискусія буде плідною і ми отримаємо якісний документ. Є політична підтримка Прем’єр-міністра, що портові тарифи і збори повинні бути знижені. Тому ми сподіваємося, що 50% – це буде максимальна цифра, будемо боротися і за 30 %. Це наша базова позиція відрахувань до бюджету, щоб галузь могла спокійно і ритмічно розвиватися".- сказав Омелян.
Міністр інфраструктури наголосив, що важливим є схвалення законопроекту «Про внутрішній водний  транспорт».  
"Ми готові на можливі компроміси, на можливе обговорення. Але новий закон потрібен. Без нього галузь далі перебуває в стагнації.  Славнозвісні баржі будуть ходити, але це не той тоннаж, який потрібен Україні. 
Нам потрібно не 5, 7, 10 мільйонів тонн, а  35, 50, 70 мільйонів тонн на річках України для того, щоб ми зекономили ресурси на дорожню галузь, зекономили на залізниці" – підкреслив він.