АМПУ уклала другий контракт з компанією CHEC на проведення днопоглиблення в порту «Южний»

2017-05-25 15:50:25

CHEC здійснить днопоглиблення морського підхідного каналу та операційної акваторії причалів №№ 5–6 морського порту «Южний» з 19 м до 21 м



25 травня 2017 року Адміністрація морських портів України (АМПУ) підписала другий контракт з компанією China Harbour Engineering Сompany Ltd. (CHEC) на проведення реконструкції морського підхідного каналу в морському порту «Южний» (м. Южне, Одеська область). Урочиста подія відбулася в рамках форуму Grain & Maritime Days в Чорноморському морському порту (м. Чорноморськ, Одеська область).
У підписанні документу взяли участь керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс, віце-менеджер проектів компанії China Harbour Engineering Company Ltd. Ванг Яомінг та начальник адміністрації порту «Южний» Максим Широков – повідомляють в прес-службі Адміінстрації морпортів.
«Сьогодні ми уклали вже другий контракт з днопоглиблення в порту «Южний». Обидва — це великі інфраструктурні проекти, які будуть реалізовані спільно із всесвітньовідомою китайською компанією CHEC. Нагадаю, що під час двох процедур обрання підрядника на днопоглиблення у Южному за системою Prozorro АМПУ зекономила майже 400 млн грн. Ці кошти будуть ефективно інвестовані в інші наші проекти. Запевняю, що таку ж прозорість та рівні умови щодо учасників, АМПУ задіє до кожного конкурсу, зокрема в портах Азову, незважаючи на тиск противників транспарентності та конкуренції»,— заявив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.
Згідно з умовами цього контракту, CHEC здійснить днопоглиблення морського підхідного каналу та операційної акваторії причалів №№ 5–6 морського порту «Южний» з 19 м до 21 м, реалізуючи два пускових комплекси. Один із них передбачає днопоглиблення морського підхідного каналу і операційної акваторії причалів №№ 5–6 до 20 м із розширенням морського підхідного каналу зі 140 м до 210 м — 230 м. Наступний пусковий комплекс передбачає днопоглиблення підхідного каналу і операційної акваторії причалів №№ 5–6 до 21 м.
Замовник робіт — Южненська філія АМПУ. Запланований обсяг днопоглиблювальних робіт становить 3,5 млн. куб. метрів. Проект планується завершити у 2019 році, його вартість складе 586,045 млн грн.
Як раніше повідомляла АМПУ, перший пусковий комплекс проекту, який вже реалізовано, продемонстрував швидкі терміни повернення інвестицій – майже в два рази коротші очікуваних. «Реалізація другого пускового комплексу забезпечить відповідність геометричних параметрів гідротехнічної споруди нормам та правилам безпеки судноплавства. А третій пусковий комплекс підтвердить статус порту «Южний» як найбільш глибоководного порту з глибинами 21 м»,— додав Райвіс Вецкаганс.
Довідка
АМПУ реалізує два незалежних проекти днопоглиблення в порту «Южний». В рамках одного з них буде проведено днопоглиблення підхідного каналу і операційної акваторії причалів №№ 5–6 до 21 м. Даний проект розроблений спеціалістами державного проектного інституту «ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ» і затверджений урядом в 2012 році; потім був відкоригований та повторно затверджений розпорядженням Кабінету міністрів України у вересні 2016 року. Він передбачає три пускових комплекси, перший з яких вже виконаний.
Підрядник — China Harbour Engineering Company Ltd — був визначений в ході тендеру за системою Prozorro. Вартість реалізації проекту складає 586,045 млн грн, що на 30% або 253,56 млн грн менше очікуваної вартості. Терміни реалізації проекту — 2017–2019 рр.
Другий проект передбачає створення операційної акваторії в районі причалів № 23 – 25 з глибиною 16 м для забезпечення функціонування одного з найбільших в Україні зерноперевантажувальних комплексів, будівництво якого веде компанія «М. В. Карго» для Cargill. В серпні 2015 року між АМПУ, «М. В. Карго» і Cargill був укладений Меморандум, відповідно до якого Cargill взяла на себе зобов’язання завантажувати термінал для окупності інвестицій АМПУ. Виконавцем робіт по даному проекту виступає також China Harbour Engineering Company Ltd, договір з компанією був підписаний 18 травня в Кабміні в присутності прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана та міністра інфраструктури Володимира Омеляна. Вартість реалізації проекту складає 1,065 млрд грн; планується, що роботи будуть завершені в березні 2018 року.