25 лютого в режимі skype-відеоконференції відбулось чергове засідання Ради морського порту Херсон, яке пройшло під головуванням начальника Херсонської філії ДП «АМПУ» (Адміністрації Херсонського МП) В’ячеслава Харкавенка в форматі конструктивного обговорення всіх питань порядку денного.
Зокрема розглянуто питання щодо внесення змін до складу Ради морського порту Херсон, на підставі зміни назви одного з членів з ТОВ «ПК РИСОІЛ-ХЕРСОН» на ТОВ «Херсонський порт». Також обговорили та підтримали пропозицію щодо включення до Ради порту нового члена – ТОВ «Максігрейн-Україна».
Окрему увагу приділили проєкту Обов’язкових постанов по морському порту Херсон, який знову запропонували до обговорення, враховуючи опрацювання всіх зауважень та пропозицій, які надійшли від портових операторів і стивідорних компаній до служби безпеки мореплавства Адміністрації Херсонського морського порту.
«Однією з основних задач для Херсонської філії ДП «АМПУ» є забезпечення безпеки мореплавства в акваторії морського порту Херсон, провадження заходів, що спрямовані мінімізувати випадки виникнення аварійних ситуацій, а також створення рівних умов роботи для всіх суб’єктів господарювання в рамках чинного законодавства. Обов’язкові постанови по морському порту Херсон – це один з ключових документів, який регламентує діяльність у даному напрямку, тому дуже важливо прийти зі всіма представниками портового співтовариства до єдиної думки та у подальшому прийняти запропонований проєкт Обов’язкових постанов по морському порту Херсон», – прокоментував начальник філії В’ячеслав Харкавенко.
Учасників засідання ознайомили з підсумковими показниками роботи морського порту Херсон у минулому 2020 році. Так, за звітній період вантажообіг в морському порту Херсон склав 2847,04 тис.т, до акваторії порту здійснено 659 суднозаходів, оброблено 4186 вагонів.
Протягом 12 місяців 2020 року лідируючу позицію в загальному обсязі перевалки за собою залишили продукти перемолу (висівки пшеничні, шрот кормовий, вижимки), інші сипучі вантажі (насіння сої, насіння соняшника, зерно кукурудзи тощо), пшениця, а також вантажі тарно-штучної групи (цемент в б/б, сталь листова в рулонах), хімічні і мінеральні добрива (амофос та інші добрива хімічні і мінеральні всякі), пісок будівельний.
Вдалось залучити до морського порту Херсон такі вантажі, як барда кукурудзяна, барит, боксити, діамофоска, вапняк молотий, кальцити, олії рослині харчові, нітраамофоска, обладнання різне, пек кам’яновугільний твердий, пиломатеріали, плити мінераловатні, просо, сорго, шрот рапсовий.
Крім того обговорили стан виконання діючої редакції Плану розвитку морського порту Херсон та стан опрацювання проблемних питань, вирішення яких матиме позитивний вплив на покращення діяльності порту, проінформували стосовно приведення меж міжнародного пункту пропуску через державний кордон України «Херсонський морський торговельний порт» у відповідність до меж територій та акваторії морського порту Херсон та розглянули інші нагальні питання.
А з метою встановлення співпраці з керівниками підприємств портової сфери, директор центру професійного розвитку портових працівників Валентина Уродливченко докладно розповіла про можливості проведення професійно-технічного навчання, підвищення кваліфікації і перепідготовки працівників.
У даному заході взяли участь – керівний склад Херсонської філії ДП «АМПУ» (Адміністрації Херсонського МП), капітан Херсонського морського порту, голова профкому, представники портових операторів (стивідорних компаній), представники Херсонської обласної державної адміністрації та Херсонської міської ради, представники регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця».