Підписано договір на проєктно-вишукувальні роботи з реконструкції акваторії порту Миколаїв з облаштуванням якірних стоянок

01 лютого 2022 року Адміністрацією Миколаївського морського порту за результатами проведених торгів, було укладено договір з ТОВ «АНКОР» на проєктно-вишукувальні роботи з реконструкції акваторії порту з облаштуванням якірних стоянок.

Про це повідомила прес-служба Миколаївської філії Адмінстрації морських портів України.

«В рамках договору ми поставили завдання проєктантам розробити місцезнаходження якірних стоянок, розрахувати можливість їх розташування за вказаними характеристиками, відповідно до діючих нормативних документів, розрахувати обсяги днопоглиблення за кожною якірною стоянкою окремо та обсяги експлуатаційного днопоглиблення після введення об’єкту в експлуатацію з урахуванням щорічного замулення.

Робочий проєкт буде готовий до кінця поточного року і ми одразу ж розпочнемо його реалізацію», – прокоментував начальник Миколаївської філії ДП “АМПУ”Андрій Гранатуров.

Проєкт спрямований, зокрема, на вирішення проблем з існуючими навігаційними обмеженнями уздовж Бузько-Дніпровсько-лиманського каналу та внутрішнього рейду порту, внаслідок яких можуть виникати невиробничі простої причалів.

Наразі, внутрішній рейд порту використовується для відстою суден в очікуванні постановки до причалів, під час перерви у навантажувальних роботах, а також у вантажних операціях.

На теперішній час спостерігається стійка тенденція на збільшення розмірів суден, що заходять під завантаження на морські термінали, розташовані в межах акваторії морського порту Миколаїв, або проходять акваторію порту транзитом, та повне використання такими суднами припустимих прохідних осадок БДЛК. Це обумовлено, в першу чергу, номенклатурою вантажів, що переробляються в морському порту, а також економією при сплаті фрахту суден.

За наявної інформації, кожне третє великотоннажне судно, внаслідок відсутності можливостей для постановки на якір із вантажем на внутрішньому рейді Миколаївського морського порту та навігаційних обмежень БДЛК, після завантаження вимушено простоює в очікуванні виходу через БДЛК близько 5 годин. Існуючи глибини дозволяють постановку лише одного судна у вантажі з осадкою 10,3 м на північну якірну стоянку, яка повною мірою не відповідає технічним характеристикам суден.

Саме для вирішення зазначених обмежень, а також для забезпечення безпеки судноплавства, необхідне облаштування двох якірних стоянок з глибиною, яка забезпечить постановку великотоннажних суден у вантажі, а також не будуть накладатися на судовий хід та операційні акваторії причалів порту.