У 2020-му і в 2021 ми продовжуємо будувати порт нового покоління. Інвестиції, які здійснює власник, в першу чергу, спрямовані на те, щоб підвищити якість і швидкість обслуговування клієнтів, а також впровадити кращі міжнародні практики сервісу », – прокоментував СЕО порту« Ніка-Тера »Алім Агакішіев.
Інвестиції прямували на збільшення пропускної спроможності порту і швидкості обслуговування клієнтів. Ключовими інвестиційними проектами 2020 року стали:
– Проект модернізації Вантажного району №2, що спеціалізується на обробці сипучих вантажів. В рамках проекту був побудований і введений в експлуатацію сучасний причальних-ваговий комплекс, що складається з двох технологічних ліній. Максимальна продуктивність кожної лінії – до 1800 м3 на годину.
– Проект збільшення залізничного парку порту і розширення пропускної здатності «Ніка-Тера». За рахунок збільшення власного залізничного парку, були істотно розширені можливості для клієнтів, що використовують ж \ д транспорт для доставки вантажів в порт. Кількість власних тепловозів доведено до 10. Всі локомотиви, що знаходяться на балансі порту, оснащені сучасними системами управління, які забезпечують безпечні умови роботи машиністів.
«Ніка-Тера» – це порт з абсолютно новими стандартами ведення бізнесу. Щоб зацікавити нових клієнтів і зберегти існуючих ми повинні швидко реагувати і миттєво відповідати викликам ринку. Нашому порту і далі необхідна модернізація. Це інвестиції в нову філософію бізнесу, в нові підходи роботи з клієнтами », – зазначив СЕО порту« Ніка-Тера »Алім Агакішіев.
З 2011 року «Ніка-Тера» входить в портовій бізнес Group DF Дмитра Фірташа. Всього в розвиток порту вкладено понад 1,5 млрд гривень.
У 2020 році термінал прийняв 409 суден, перевантаживши 7,3 млн тонн вантажів. Структура вантажообігу в 2020 році виглядала таким чином: зернові, зернобобові та олійні вантажі склали понад 5,55 млн т або 75% від загального обсягу, навалочні – 1,27 млн тонн (18%), наливні – 323 тис. Тонн (4% ), мінеральні добрива – 215 тис. тонн (3%).