Всього суднобудівна програма підприємства передбачає будівництво двох таких буксирів.
Проєкт Т410 – це портовий буксир-штовхач кантувальник, який призначений для штовхання несамохідних суден дедвейтом до 3 тис. тонн, формування несамохідних суден у караван, проведення швартовних операцій, виконання вантажних рейсів на мілководді, обслуговування несамохідної техніки та інших плавзасобів. Найбільша довжина судна – 15,45 м, ширина корпусу – 6,70 м, висота борту – 1,85 м, осадка – 1,20 м, водотоннажність повна – 80 т, швидкість ходу – 5-7 вуз.
На буксирі встановлено новітнє обладнання від провідних світових виробників: 2 головні двигуни від Scania (Швеція); 2 гвинторульові колонки від DTG Propulsion BV (Нідерланди), 2 допоміжні дизель-генератори від SIA Rigas Dizelis DG (Латвія) та ін. Палубно-швартовне обладнання, яке включає носові якірно-швартовні лебідки, ручний шпиль, буксирний гак з системою дистанційної віддачі буксирного канату, палубну кран-балку для підйому/спуску, гідравлічні зчальні лебідки, вже змонтовано на судні. Варто зазначити, що гідравлічні зчальні лебідки вперше використовуються на суднах компанії. Їхня перевага в тому, що у автоматичному режимі вони підтримують стале навантаження на троси обох бортів суден, що значно подовжить строк експлуатації зчальних тросів, а також сприятиме безпеці судноплавства.
Також проєкт Т410 має рухому у вертикальній площині навігаційну рубку, що є неабиякою його перевагою. Алюмінієва рубка з оглядовістю на 360 градусів усього за 180 секунд підіймається/опускається на 2,4 м, збільшуючи дальність огляду та видимий горизонт, що у свою чергу також є складовою безпечного судноплавства.
– Судно виконуватиме, перш за все, припортові роботи, вивільнивши буксири інших проєктів. Завдяки своїм малогабаритним розмірам ці буксири більш маневрені та будуть економнішими ніж інші, що дозволить заощаджувати зокрема пальне під час виконання робіт (за призначенням). Буксири з легкістю забезпечуватимуть маневри біля причалів та на рейдах річкових якірних стоянок, братимуть участь у формуванні та підготовці караванів несамохідних суден для їх буксирування/штовхання більш потужними буксирами, залучатимуться до проведення несамохідних суден компанії через шлюз. Також сьогодні розглядається можливість залучення буксирів проєкту Т410 для безпечного проходження мостів іншими суднами при несприятливих погодних умовах та для здійснення робіт з доставки вантажів між річковими філіями «Нібулон» по р. Південний Буг, – провідний фахівець компанії з безпеки судноплавства Дмитро Майстренко.
Після спуску судна на воду спеціалісти суднобудівної верфі розпочали монтаж двигунів та обладнання пропульсивного силового комплексу. Буксир готується до швартовних і ходових випробувань.