Представника Херсонського нафтоперевалочного комплексу внесено у Реєстр морських портів України

29 квітня 2020 рокуу режимі skype-відеоконференції відбулось засідання Ради морського порту Херсон.

Серед учасників наради –капітан морського порту Херсон, представники портових операторів та стивідорних компаній, Херсонської обласної державної адміністрації та Херсонської міської ради. До відеоконференціїтакож долучився начальник управління стратегічного планування та розвитку апарату управління ДП «АМПУ» Володимир Шемаєв.

На початку наради було представлено нового члена Ради морського порту Херсон – ТОВ «Нафта-Трансшипмент», який увійшов до складу на заміну представника Херсонського нафтоперевалочного комплексу. Також було повідомлено про внесення змін у Реєстр морських портів України в зв’язку зі зміною портового оператора.

Під час наради підбили підсумкироботи за І квартал 2020року. Зокрема, лідируючу позицію в загальному обсязі перевалки зайняли вантажі тарно-штучної групи (цемент, чавун, барит, доломіт), а також продукти перемолу (соєве лушпиння), хімічні добрива (амофос, натрію силікат, сода, кальцити). За І квартал 2020 року акваторію морського порту Херсон відвідало 171 судно та оброблено 1076 вагонів.

Основну увагу приділили питанню розширення меж акваторії морського порту Херсон та розгляду нової Методики розрахунку розмірів ставок портових зборів. Керівник Адміністрації морських портів України Олександр Голодницький, який приєднався до он-лайн засідання, детально роз’яснив основні аспекти Методики. Він також акцентував увагу на важливості діалогу з портовим співтовариством при обговоренні важливих проблем. Це матиме позитивний вплив на стратегічний розвиток морського порту Херсон. 

В свою чергу, представники стивідорних компанійзосередили увагу на проблемі перевантаження міських доріг. Її розв’язання можливе за умови переорієнтації доставки частини вантажів до морських терміналів залізничним транспортом.Однак, розвитку інфраструктури їх підхідних залізничних колій наразі не сприяють і тарифи Міжгалузевого підприємства промислового залізничного транспорту, і теперішній план руху поїздів до станції «Порт-Херсон» через станцію«Миколаїв». Всі ці чинники призводять до зростання тарифу на перевезення залізницею. Запорукою позитивногорозв’язання даної проблеми можуть бутиспільні зусиллязацікавлених стивідорних компаній таорганів місцевого самоврядування – Херсонської ОДА та міської ради.

За результатами засідання, було прийнято ряд рішень та визначено алгоритм дій щодо їх реалізації.