Райвіс Вецкаганс: Новий закон «Про концесії» покращить умови реалізації пілотних проектів концесії держстивідорів у портах Ольвія та Херсон

Керівник Адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс впевнений, що прийняття Верховною Радою України нового Закону «Про концесію» сприятиме залученню міжнародних інвесторів до реалізаціїпроектів державно-приватного партнерства у портовій галузі та покращить умови реалізації пілотних проектів концесії держстивідорів у портах Ольвія та Херсон.

 

Хоча самі конкурси та підписання договорів з інвесторами відбуватимуться за законодавством, чинним на момент їх оголошення, новий Закон значно пришвидшить початок реалізації проектів та спростить для інвесторів значну кількість перехідних процедур. «Після того як новий Закон «Про концесію» набере чинності, час, який концесіонеру потрібно було витратити на оформлення усіх необхідних дозволів, розробку проектів, отримання ліцензій, може скоротитися з півтора року до 3 місяців. Скорочення бюрократичних процедур дозволить скоріше перейти до безпосереднього освоєння інвестицій, у чому напряму зацікавлені держава, інвестор, АМПУ та місцева влада»,— прокоментував керівник АМПУ рішення, прийняте Верховною Радою України 03 жовтня.

За словами Тараса Бойчука, голови Проектного офісу з розвитку державно-приватного партнерства SPILNO при Міністерстві інфраструктурі України, завдяки змінам у законодавстві для переможців концесійних конкурсів у портах Ольвія та Херсон значно спроститьсяпроцедура отримання земельних ділянок, скоротяться строки необхідні для початку проектування, також інвестори зможуть розпочати роботу, користуючись існуючими ліцензіями держстивідорів. На їх переоформлення у концесіонера буде півроку.

Крім цього, удосконалення концесійного законодавства в Україні буде сприяти більш активній участі міжнародних та вітчизняних інвесторів у відкритих концесійних конкурсах по держстивідорам в інших морських портах підготовка до яких вже ведеться.

Olvia 1