Корвет “Володимир Великий” добудують на ДП “Миколаївський суднобудівний завод”

Міністр оборони України Степан Полторак запропонував президенту Володимиру Зеленському добудувати перший український корвет «Володимир Великий» на потужностях державного підприємства «Миколаївський суднобудівний завод». Повідомляє inshe.tv.

Недобудований корвет знаходиться на Чорноморському суднобудівному заводі, його почали будувати у 2011 році.

Міноборони має намір закінчити роботи по зварюванню корпуса на ЧСЗ, а після перевезти конструкцію на ДП «Миколаївський суднобудівний завод». Степан Полторак уточнив, що ВМФ України необхідно 4 таких корвета.

– Ми працюємо над створенням корвета за стандартами НАТО … Корпус готовий на 80%, а корвет в цілому на 32%. Потрібно 2 мільярди 240 мільйонів. Рішенням колегії виконання цієї програми призупинили в червні 2014 року. Для початку робіт нам потрібно до мільярда гривень, це щоб відновити програму будівництва. Всього для повного оснащення навігацією, обладнанням з добудовою потрібно 5,8 мільярда гривень на головний корвет. Думаю, що з урахуванням нашого озброєння ціна зменшиться. Другий корвет буде менше коштувати, – розповів міністр оборони.

Як повідомив Міністр оборони, є зацікавленість іноземних партнерів, яких в подальному цікавить виробництво подібних корветів.

Крім того, Степан Полторак запропонував Володимиру Зеленському орендувати цех Чорноморського суднобудівного заводу, який займався реалізацією проекту “Корвет”, закінчити зварювання корпусу, і перевезти його на Миколаївський суднобудівний завод, де і завершити будівництво корвета.

Володимир Зеленський пропозицію схвалив.

Як раніше повідомляли “Морські бізнес-новини України”, Генеральний директор ДК “Укроборонпром” Павло Буків раніше повідомляв, що концерн змушений утримувати і “Миколаївський суднобудівний завод”, переданий йому з колосальними боргами. За поточний рік ми акумулювали більше 40 млн гривень на виплату частини цього боргу. Перед кожною виплатою формуємо пул з персоналу, який після отримання грошей звільнявся. Таким чином звільнено близько 300 людей. Але борг продовжує нарощуватися, хоча швидкість зменшилась. Але ми гасимо старі борги грошима, які могли витратити на розвиток підприємств.

Також було відомо про плани міської влади міста Миколаєва включити в новий Генеральний план розвитку міста багатофункціональну зону «Технопарк Миколаєва 1788» на території Миколаївського суднобудівного заводу, попри те, що це останній суднобудівний завод у державній власності, належить до стратегічних підприємств та не підлягає приватизації.