2017-08-03 16:45:48
2017 рік, ймовірно, стане одним з найсуворіших для операторів офшорних судів
За даними онлайн-порталу VesselsValue, зараз кожне з чотирьох офшорних судів знаходиться на консервації. На судна постачання морських платформ припадає 36% недавно поставленого на прикол флоту, передає The Maritime Telegraph.
Старший офшорний аналітик VesselsValue Чарлі Хоклесс прокоментував ситуацію так: "Оцінювати кількість суден, чию експлуатацію призупинили – недосконала наука, однак, використовуючи велику базу даних, VesselsValue може надати достовірну оцінку, при цьому використовуючи наступну методику. VV спостерігає за зміною сигналу AIS судна і відповідним чином фільтрує дані. Судна, від яких немає сигналу більше тижня, вважатися такими, що на консервації ".
У нещодавно опублікованому звіті консалтингової фірми AlixPartners йдеться, що 2017 рік, ймовірно, стане одним з найсуворіших для операторів офшорних суден.
"Просто немає і не буде достатньої роботи для всіх учасників ринку, що йдуть вперед в доступному для огляду майбутньому. І важко переконати інших відмовитися від своїх судів, тому що вони, як і ваші, були побудовані на високому технологічному і інженерному рівні всього кілька років тому", – сказав Альберт Штайн, керуючий директор і керівник відділу судноплавства AlixPartners.
Загальні глобальні витрати на розвідку і видобуток на офшорних судах знизилися з 18,1 млрд доларів в 2014 році до 11,9 млрд в минулому році. Згідно з даними AlixPartners, на деяких ринках ставки знизилися на 60-65%, а використання у виробництві впало на 40%.
За матеріалами ЦТС