Корпоратизація АМПУ підвищить ефективність роботи адміністрацій портів – керівник адміністрації Одеського порту

Для того, щоб підприємства портової галузі могли рухатись вперед, уряд повинен пришвидшити процес корпоратизації ДП «Адміністрація морських портів України», заявив на днях у інтерв’ю одному з регіональних телеканалів начальник Одеської філії АМПУ Ігор Ткачук. Про це повідомляє Прес-служба адміністрації Одеського морського порту.

Відповідаючи на запитання ведучої про виклики, які стоять перед підприємством, І.Ткачук виділив три питання, вирішення яких є першочерговими.

За його словами, на рівні філії актуальним є завершення великих інфраструктурних проектів, розпочатих у минулі роки (гол. чином ремонт і реконструкція гідротехнічних споруд), на рівні Уряду – зменшення ставки відрахування дивідендів у держбюджет підприємствами портової галузі з 90 до 50 відсотків, на законодавчому рівні – ухвалення правових актів, необхідних для завершення процесу трансформації ДП «АМПУ» у акціонерне товариство.

– Головна місія адміністрації порту – створювати належні умови для ефективної роботи бізнесу, щоб бізнес міг залучати вантажопотоки, вкладати інвестиції і створювати нові робочі місця, – робить акцент І.Ткачук. – Однак сьогодні за існуючою процедурою ми мусимо місяцями а той роками бігати по міністерських кабінетах, узгоджуючи пропозиції приватних компаній. Про яку оперативність чи конкурентоздатність може йти мова? Акціонування дасть нам можливість самостійно управляти активами і швидко приймати господарські рішення – через наглядову раду, через правління акціонерного товариства… 

Нагадаємо, дорожню карту впровадження стандартів корпоративного управління у ДП АМПУ керівництво відомства розробило у 2018 році спільно з командою підтримки реформ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. У лютому поточного року Кабінет міністрів погодив персональний склад Наглядової Ради держпідприємства. В.о. голови ДП «АМПУ» Райвіс Вецкаганс неодноразово заявляв у пресі, що для реалізації наступних кроків реформи потрібно внести зміни до діючого законодавства – Адміністрація портів повинна увійти до переліку стратегічних підприємств, які можуть бути корпоратизовані, залишаючись при цьому під забороною для приватизації.