У морському порту Маріуполь триває реалізація масштабного проекту днопоглиблення, мета якого – відновлення паспортних глибин на підходах до порту і біля причалів для збільшення прохідного осідання суден, а отже, і обсягів вантажопереробки. Зараз прохідна осадка по каналу Вугільної гавані вже збільшена з 7,7 до 7,8 м, в перспективі її планується довести до 8 метрів.
«Підтримка паспортних глибин в портах – це одна з головних задач АМПУ, відповідно до Закону« Про морські порти ». Збільшення прохідного осідання в Маріуполі в цьому році – це результат ефективної роботи власного флоту АМПУ і підрядника, якого нам вдалося залучити до реалізації проекту в системі електронних торгів «Prozorro». З початку року обсяг днопоглиблення в Маріуполі вже склав більше 425 тис. Куб м. З яких наш землесос «Меотида» відпрацював більше 175 тис. Куб. м, а флот підрядника, який почав роботу на початку липня – понад 250 тис. куб. м. Це дозволило вже з 3 серпня гарантувати безпечне проходження підхідного каналу Вугільної гавані для суден з осадкою 7,80 м. У перспективі осаду повинна досягти 8 метрів », – прокоментував хід робіт керівник ДП« АМПУ »Райвис Вецкаганс.
Загальний обсяг робіт по проекту АМПУ з експлуатаційного днопоглиблення в порту Маріуполь становить 1,98 млн куб. м – 1,87 млн кубометрів на підхідному каналі та 115 тис. кубометрів – в акваторії порту.
Роботи виконує флот підрядника ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азимут» в складі самоотвозной шаланди з грейфером SEAL SANDS і трьох землесосів – JOSE DUARTE, GIGANTE I і UMD HERCULES, паралельно з якими працював власний землесос АМПУ «Меотида», який зараз здійснює днопоглиблення в порту Бердянськ .
Днопоглиблення в порту Маріуполь – один з пріоритетів для АМПУ, оскільки від стабільної роботи цього порту залежить експорт промислової та аграрної продукції вітчизняних виробників на південному сході країни. Загальний обсяг інвестицій «Адміністрації морських портів України в розвиток інфраструктури в портах Маріуполь і Бердянськ протягом 2018-2020 рр. становить близько 1 млрд грн. Крім масштабних проектів днопоглиблення в обох портах, мова йде, зокрема, про реконструкцію причалу №4 для роботи нового зернового терміналу, який будує в Маріуполі госстівідор «ММТП».