Сьогодні обмін електронними документами вже не новина чи модний тренд, а вимога 21 століття. Задля заощадження часу та ефективнішого виконання доручень Держгідрографія впровадила систему електронного документообігу.
Відтепер Держгідрографія здійснює обмін документами через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ), який дозволяє установі оперативно обмінюватись документами з центральними органами виконавчої влади, підприємствами та іншими організаціями. Усі ділові процедури у сферах реєстрації та опрацювання вхідної, вихідної та внутрішньої документації відбуваються в електронному вигляді. Наразі е-документообіг повноцінно працює тільки в апараті управління Держгідрографії. Але найближчим часом усі філії установи будуть оснащені необхідним технічним обладнанням та ліцензіями для електронного діловодства.