- У січні-червні ц.р. на причалах Одеського порту перероблено 12084 тис. тонн вантажів, що на 1325 тис. тонн або на 12 відсотків вище від аналогічного показника у першому півріччі минулого року; фінансовий результат роботи адміністрації порту у звітному періоді зафіксовано на позначці 247 млн. грн., що перевищує план на 31 % («плюс» 59 млн. грн.) Ці та інші цифри озвучив 25 липня, на засіданні Ради Одеського порту начальник Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ») Ігор Ткачук у своєму звіті за результатами роботи підприємства у першому півріччі 2019 року.
– Дякую колективам усіх стивідорних компаній порту, які у несприятливих конкурентних умовах змогли забезпечити якісний сервіс для клієнтів, завдяки чому ми наростили перевалку зерна, металопродукції, контейнерних вантажів, що позитивно відобразилося на фінансовому результаті, – зазначив у своєму виступі І.Ткачук. – Збільшення доходів дозволяє нам бути сумлінними платниками податків і підтримувати на високому рівні соціальні стандарти у колективі. Так, за звітний період сплачено податків до бюджетів всіх рівнів 78 млн. грн, що більше плану на 7 %, а середня заробітна плата на підприємстві у порівнянні з 2018 роком виросла на 19% і становить 19 тис. грн…
Окремо звітуючий зупинився на капітальних інвестиціях і реалізації проектів розвитку – двох напрямках діяльності адміністрації порту, які визначають можливості стивідорів виконувати свої зобов’язання перед клієнтами і нарощувати вантажопотік. За словами керівника підприємства, виконання капінвестицій у першому півріччі 2019 року складає 129 млн. грн., що на 39 млн. грн., або на 44% перевищує аналогічний показник перших шести місяців 2018 року.
З найбільш значимих проектів І.Ткачук виділив наступні:
- Магістральний шляхопровід естакадного типу. На 3-6 чергах головної транспортної артерії порту відновлено дорожнє покриття на площі 8900 кв. м. Також укладено договір на реконструкцію вантової ділянки 1-ї черги шляхопроводу. Роботи планується завершити до кінця поточного року.
- Будівництво причалу 1-«з» для нового зернового перевантажувального комплексу на Андросівському молу. На об’єкті на 100 % виконаний комплекс випробувань та підготовчих робіт перед облаштуванням верхньої будови причалу. Будівництво причалу планується завершити до кінця поточного року.
- Реконструкція причалу №7 Карантинної гавані. На 90% влаштовано пальову основу на ділянці пускового комплексу №1 і на 100% завершено влаштування знов утвореної території.
Представники стивідорного бізнесу схвально оцінили результати фінансово-господарської діяльності адміністрації порту у I півріччі 2019 року, що було закріплено протоколом Ради порту. Також керівнику адміністрації І.Ткачуку особисто була висловлена подяка за відстоювання інтересів стивідорів на всіх рівнях і сприяння оперативному вирішенню питань, від яких залежить конкурентоспроможність компаній.
Нагадаємо, відповідно до Закону «Про морські порти України», стратегія розвитку підприємств галузі формується на підставі узгодженої позиції членів Ради порту – дорадчого консультативного органу, до складу якого входять начальник порту (керівник філії ДП «АМПУ»), капітан порту, керівники компаній-портових операторів, а також представники адміністрації залізничного транспорту, державних контролюючих органів та органів місцевого самоврядування. Практика звітування керівника адміністрації порту по результатах діяльності підприємства за рік (півріччя) на засіданні Ради порту була введена в Одеському порту у 2018 році за ініціативи Профспілки робітників морського транспорту «ОМП».