[ngg src=”galleries” ids=”65″ display=”basic_thumbnail”]В листопаді 2017 року на пост голови правління ПрАТ «УДП» був призначений Дмитро Чалий. З його призначенням ситуація в компанії тільки погіршилася. Результатами діяльності нового керівництва стало наступне:
– зростання заборгованості плавскладу транспортного флоту по валютній зарплаті. Затримка з виплатами на 1-2 місяці після закінчення рейсу, а не щомісячно, як це пронисано в контрактах з компанією ДСС Панама, яка являється дочірнім підприємством УДП і працівниками якої ми являємося;
– борг по іноземній ватюті екіпажам пасажирського флоту – до цього часу не закриті відомості 2018 року. Борг по валюті за відпрацьований період 2019 року також накопичується;
– підвищення окладів голові правління й керівному складу управління компанії;
– відновлення роботи раніше закритого іноземного представництва в Словаччині. А це, на нашу думку,` необгрунтовані витрати компанії;
– в очікуванні закупки запасних частин та ремонту знаходиться 21 самохідне судно:
– зупинка будівництва секцій (барж) типу SLG на Кілійському заводі. Зокрема, закладена ще в середині 2017 року секція SLG-022 до цього часу на стапелі, роботи нс виконуються;
Поява фірм-прокладок в різних сферах діяльності пароплавства, через які відбувається відтік оборотних коштів;
– продаж по заниженій вартості основних фондів компанії, зокрема, теплоходу «Николай Савицкий», універсальних суден – буксирів-штовхачів «Петротаводськ», «Капітан Степанюк», «Владимир Гусак», які на момент продажу знаходилися в консервації (холодному відстої);
– зміна крюїигової компаії яка оформлює моряків на судна. Є інформація, що нова компанія працює за завищеними тарифами:
– є інформація, що роботи, які ми виконуємо по обслуговуванню флоту, оплата яких прописана в наших контрактах по найму і входить в посадовий оклад за фіктивними документами сплачувалися в 2018 році компанії Line Star Шотландія.
– зі сфери обслуговування підприємством «Підміннний екіпаж», яке входить в структуру ПрАТ «УДП»` виведений флот дочірніх підприємств ДСС Панама та ДСТ Румунія. Також за нашими відомостями, флот інших приватних українських та іноземних судновласппків зараз обслуговує новостворена компанія ДССС+, яка з паронлавством нічого спільного не має. Доходи від цього виду діяльності в УДП не надходять, а йдуть «на сторону»;
– значно погіршнлося постачання флоту`затримується виконання заявок. Декілька разів перевіряли вказані в документах та фактичні ціни на суднопостачання – фактичні ціни значно нижчі. Керівництво займається приписками;
– зафрахтованнй морський флот приносить прибуток. Але куди він витрачається нам не повідомляють. Частина морського флоту в робочому стані стоїть біля причалу. А це збитково для УДП. Але керівництву немає до цього діда.
– для порівняння. в 2016 році перевезено 2.4 млн. тонн тільки річковим флотом. А в 2018 році 2.7 млн. тонн. Тобто флот нарощує об`єм перевезень. Але на питання про валютну зарплату, ремонт флоту, постачання – чуємо одну відповідь – коштів немає. Куди йдуть кошти? Одержати відповідь у керівництва не можемо.
Такого свавілля ніколи пе було!
Мн не довіряємо переможним твітам керівництва в пресі. За нашою думкою, це не більше ніж відхід від реальності` яку спостерігають працівники УШІ.
Мн не довірято береговому профспілковому комітету, який являється кишеньковою організацією керівництва та відсторонився від своїх головних обов`язків – захисту інтересів працівників та підприємства.
Вихід ‘з ситуації ми бачимо в проведі повного аудиту компанії компетентними органами, ретельної перевірки керівництва за усім сферам діяльності як ПрАТ «УДП» так і дочірніх компаній, зокрема ДСС Панама.
Пропонуємо у склад комсії з перевірки залучити представників правоохоронних органів, а також сеціалістів, які розуміються в діяльності судноплавпої компанії.