2 березня (в Суботу, близько 21.40) відповідні документи опублікував на своїй сторінці у Фейсбук голова Адміністрації Морського та Річного транспорту Дмитро Петренко.
“Ще раз отримав підтвердження, що корумпована стара система повинна бути знищена разом зі старими схемами та зв’язками.
Сьогодні державний службовець – капітан Морської адміністрації порту Одеса Цюпко Кирил Юрійович отримав листа звернення від капітана іноземного судна “Ken Star”, в якому від повідомляє, що агент компанії “Dream Voyage” разом з посадовими особами ДержЕкоінспекції та при сприянні капітана ДП АМПУ “Олександр Антонов та його ще не звільненної служби, намагалися затримати судно вимагавши гроші в розміри 3800 долларів США під приводом так званого порушення екологічних норм, а після відмови капітана судна дати хабаря – листа Держєкоінспеції з вимогою затримати судно .
Чому до сіх пір ми не бачили таких скарг ? Відповідь проста – старі капітани просто ховали такі листи і не давали їм ходу . Бо вони не були держслужбовці та не несли відповідальність за таки дії !!!!
Іноземний капітан судна не мав змоги навіть достукатись до правоохороної системи, бо його листи не виходили з кабінетів старих капітанів.
І саме тому вони так голосно саботують реформу і говорять, що вони одні можуть працювати і є «легітимні» та тримаються за свої місця.
Ми нікому не дозволимо руйнувати імідж країни – тому вніс подання на їх звільнення і глибоко переконаний що цього тижня ми разом з Андрій Галущак поставимо крапку в діяльності старих безвідповідальних «капітанів» та звільним їх.
Сподіваюсь також «Райвіс Вецкаганс» не допустить того, щоб такі агентські компанії, як «Dream Voyage» працювали в наших портах.
А всі матеріали ми передамо у відповідні правоохоронні органи для їх оцінки.
Тепер я чітко розумію і бачу – що наша реформа іде в правильному русі, і ми разом з “Міністерство Інфраструктури України ” продовжимо змінювати морську галузь . Працюємо далі ”
Капітан Одеського морського порту Олександр Антонов так прокоментував ці звинувачення: “Тут особливо немає що коментувати. Для цього треба знати роботу, хоча б на 10%, він пише повну маячню. Це стандартний лист екологів, з якого вони тільки починають “розводити” судновласника на гроші. До затримання судна в ньому так само далеко, як і до капітана порту. Хто в темі – той знає … А для інших – це просто плітки.”
Нагадаємо, кілька днів тому, Олександр Антонов опублікував листа до Голови Адміністрації Морського транспорту та очільника АМПУ з нагадуванням про процедуру призначення капітанів морських портів.
Також нагадємо, що «Морська палата України» через суд вимагає скасування конкурсу і призначення капітанів морських портів України.
[ngg src=”galleries” ids=”38″ display=”basic_thumbnail”]