Керівництво АМПУ домовилося про співпрацю з портом Роттердам

2017-11-27 15:45:10

Метою візиту було ознайомлення з досвідом проведення днопоглиблювальних робіт, системою управління портом за моделлю «Лендлорд», структурою капітанії тощо.



21–23 листопада 2017 року на запрошення Посольства Королівства Нідерландів в рамках Dnipro Development Initiative відбувся візит керівництва Адміністрації морських портів України (АМПУ) до порту Роттердам. 
Метою візиту було ознайомлення з досвідом проведення днопоглиблювальних робіт, системою управління портом за моделлю «Лендлорд», структурою капітанії тощо.
Як повідомили в прес-службі Адміінстрації морпортів, топ-менеджери АМПУ провели зустріч з Послом України в Нідерландах Всеволодом Ченцовим, відвідали новостворений район порту Роттердам Maasvlakte2, зустрілися з представниками адміністрації порту та бізнес-спільнотою.
Під час зустрічей було досягнуто домовленості про співпрацю з портом Роттердам в частині консультацій щодо методики розрахунку портових зборів. Крім того, з метою більшого залучення голландських компаній до проектів АМПУ Посольство Нідерландів висловило готовність щодо проведення спеціальних тренінгів для представників голландських компаній з метою якісної підготовки тендерної документації та їх участі в тендерах АМПУ у системі Prozorro.
“Ми планомірно розширюємо міжнародні контакти. Порт Роттердам — це порт номер один в Європі, який функціонує по моделі «Лендлорд». Адміністрація порту пройшла процедуру корпоратизації, і з року в рік порт нарощує обсяги перевалки вантажів. Наша співпраця з портом допоможе залучити експертизу високого рівня у напрямку організації оптимальної системи управління портами, якісного проведення днопоглиблювальних робіт, зрозумілої методології розрахунку портових зборів тощо”, — зазначив керівник АМПУ.
Райвіс Вецкаганс додав, що Нідерланди мають унікальний досвід розвитку внутрішніх водних шляхів, який може бути корисним для реформування річкової галузі України.
«АМПУ готова докласти зусилля до розвитку річок, оскільке це питання є важливим з точки зору диверсифікації шляхів доставки вантажів у порти. Успішний досвід днопоглиблення в портах ми могли би розширити і на внутрішні водні шляхи, використовуючи найкращі практики наших європейських колег»,— зазначив Райвіс Вецкаганс.