АМПУ днопоглибить два морських канали

2017-08-23 13:49:14

Очікувана вартість виконання робіт складає 111,99 млн грн. Обсяг днопоглиблення —1,026 млн куб. м.



Адміністрація морських портів України (АМПУ) проведе експлуатаційне днопоглиблення Бузько-Дніпровсько-лиманського каналу (БДЛК) та Херсонського морського каналу (ХМК) для підтримки їх технічних характеристик та робочого стану. 
18 серпня 2017 року Адміністрація розпочала процес вибору підрядника та оголосила відкриті торги з детальною інформацією та технічними вимогами в електронній системі Prozorro – повідомили в АМПУ.
«АМПУ анонсувала на цей рік безпрецедентно широкий план днопоглиблення акваторій. Від структурних підрозділів вимагаю виконувати роботи рівномірно та системно — в акваторіях портів та на підхідних каналах. Професійною мовою, ми здійснюємо не тільки капітальне днопоглиблення, спрямоване на нові проекти і потужності, а й підтримку паспортних глибин, збереження  їхніх технічних характеристик. Це – обов’язковий процес, який має відбуватися щорічно і в прозорому режимі. Саме ці роботи і будуть організовані наразі на цих ключових каналах. Ми закликаємо вітчизняні та міжнародні днопоглиблювальні компанії взяти участь у відкритих торгах, які традиційно проходять в системі Prozorro», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.
Очікувана вартість виконання робіт складає 111,99 млн грн. Обсяг днопоглиблення —1,026 млн куб. м. Тендерні пропозиції приймаються від компаній — резидентів та нерезидентів в строк до 18 вересня. Планується, що днопоглиблення буде виконано упродовж чотирьох місяців і триватиме в 2017 — 2018 роках.
Бузько-Дніпровсько-лиманський канал (БДЛК) – судноплавний канал, яким здійснюється підхід суден до морських та спеціалізованих портів і терміналів Миколаївського регіону, а також, частково, до Херсонського морського каналу. Загальна протяжність БДЛК — 81,368 км. Кількість колін – 12. Ширина каналу – 100 м, навігаційна глибина каналу – 11,2 м.
Херсонський морський канал (ХМК) – судноплавний канал, який розташований в Дніпровсько-Бузькому лимані, відгалужується від 5-го коліна БДЛК та простягається до входу у р.
Рвач (один з рукавів р. Дніпро). Херсонським морським каналом здійснюється підхід суден до Херсонського морського та Херсонського річкового портів і далі до річкових портів і терміналів, розташованих уздовж берегів р. Дніпро. Загальна протяжність ХМК – 40,0 км, кількість колін – 3. Навігаційна ширина каналу – 100 м, навігаційна глибина каналу – 8,25 м.
Нагадаємо, що в 2017 році заплановано експлуатаційне очищення акваторій Ренійського порту (тендер вже оголошений в системі Prozorro), Херсонського (також вже оголошено), Одеського, Маріупольського та Бердянського морських портів. Крім того, буде проведено днопоглиблення підхідного каналу (13-е коліно БДЛК) до Миколаївського морського порту (тендерна процедура також розпочата в системі Prozorro).