Перекриття РФ Керченської протоки може майже знищити вантажопотік Маріупольського порту

2017-08-23 12:41:57

Обмеження для суден, які встановлює РФ через будівництво Керченського мосту, суперечать Конвенції ООН з морського права



Російська Федерація всупереч Конвенції ООН з морського права встановлює обмеження для проходження суден через Керченську протоку. 
Дане рішення країна-окупант мотивує необхідністю завершення будівництва т. зв. Керченського мосту, який має з’єднати РФ з Кримським півтостровом, окупованим роосіянами в березні 2014 року.
Про це наголошують у Міністерстві з питань окупованих територій та ВПО України.
Так, висота арки матиме обмеження у 33 метри над рівнем моря. Крім того, якщо раніше прохід Керченської протоки було дозволено суднам довжиною до 200 метрів, то тепер Російська Федерація заявляє про обмеження дозволеної довжини в 160 метрів.
Новим вимогам до габаритів суден, за інформацією Маріупольського порту, не відповідатимуть щонайменше 144 судна, які заходили до порту протягом минулого року, що складає 23% від загальної кількості. Саме на ці судна припадає 43% вантажопереробки порту – зазначено в повідомленні міністерства від понеділка 21 серпня.
Встановлені обмеження призведуть до того, що до Маріупольського морського порту зможуть заходити лише судна з порівняно меншою повною вантажопідйомністю (10 тис.тон). Це, в свою чергу, впливатиме на конкурентоспроможність порту, оскільки такими суднами можна перевозити вантажі в межах Чорного та Середземного морів. На інші континенти – у Азію, Африку та в американські країни перевезення здійснюється суднами океанських класів. Оскільки більше за розміром судно дозволяє зменшити вартість морського перевезення з розрахунку на одну тонну вантажу.
Нагадаємо,  відповідно до ст. 44 Конвенції ООН з морського права 1982 р. «Держави, які межують з протоками, не повинні перешкоджати транзитному проходу і повинні відповідним чином оповіщати про будь-яку відому їм небезпеку для судноплавства в протоці або прольоту над протокою. Не повинно бути ніякого припинення транзитного проходу».