2017-08-15 08:49:44
Участь у процедурі відкритих торгів можуть взяти національні та іноземні днопоглиблювальні компанії.
Адміністрація морських портів України (АМПУ) оголосила тендер на проведення експлуатаційного днопоглиблення підхідного каналу — 13-го коліна Бузько-Дніпровсько-лиманського каналу (БДЛК) — до порту Миколаїв.
Як зазначають у відомстві, днопоглиблення направлено на підтримку паспортних глибин і забезпечення безпеки судноплавства на підхідному каналі. Технічні вимоги та інша інформація для учасників торгів розміщені в тендерній документації в електронній системі Prozorro.
«У Миколаївському морському порту працюють відомі міжнародні та українські агро- і промислові підприємства і ми повинні забезпечити безпечну проходку їх судів з продукцією. Обсяг вантажообігу в портах Миколаївського регіону щорічно стабільно зростає і в 2016 році склав 28,6 млн тонн. Обсяги днопоглиблення на цьому об’єкті порівняно незначні, проте це важлива робота, яка повинна бути проведена і це початок перспективної роботи АМПУ саме з цим портом», — цитує прес-служба очільника АМПУ Райвіса Вецкаганса.
Завданням виконавця днопоглиблення буде очищення підхідного каналу від наносного ґрунту (мул, пісок) для підтримки глибин в межах паспортних значень (11,2 м). При цьому, орієнтовний обсяг днопоглиблення становить 125 тис. куб. м.
Кінцевий термін подання тендерних пропозицій — 8 вересня 2017 року. Участь у процедурі відкритих торгів можуть взяти національні та іноземні днопоглиблювальні компанії.
Бузько-Дніпровсько-лиманський канал є магістральним судноплавним каналом, що забезпечує підхід суден з Чорного моря в порти, морські термінали і суднобудівні заводи Миколаївського регіону, а також частково в Херсонський морський канал, через який судна потрапляють в р. Дніпро. Безпосередньо БДЛК налічує 12 колін. Його ширина становить 100 м, довжина — 81,37 км, глибина — 11,2 м. Рух по каналу можуть здійснювати судна завдовжки до 215 м, шириною до 32,5 м і осадкою до 10,3 м. Тринадцяте коліно БДЛК є підхідним каналом морського порту Миколаїв.
Нагадаємо, 19 липня 2017 року АМПУ провела робочу зустріч з українськими та світовими днопоглиблювальними компаніями, в ході якої представила перспективні проекти експлуатаційного та капітального днопоглиблення портів, реалізація яких запланована на поточний рік. В рамках експлуатаційного днопоглиблення були представлені проекти очищення акваторій Ренійського, (тендер вже оголошений) Херсонського, Одеського, Маріупольського, Бердянського морських портів, а також технічне обслуговування судноплавних каналів (Бузько-Дніпровсько-лиманський канал і Херсонський морський канал).