У РФ визнали провальний результат програми розвитку анексованого Криму

2017-06-21 11:18:03

Аудитори констатували відсутність ефективної системи управління, зростання заборгованості у сплаті податків і відставання з будівництва майже двох сотень запланованих об’єктів.



Рахункова палата (РП) РФ перевірила виконання федеральної цільової програми (ФЦП) «Соціально-економічний розвиток Криму і Севастополя до 2020 року». Аудитори констатували відсутність ефективної системи управління її реалізацією, низький рівень освоєння бюджету і відставання з будівництва майже двох сотень запланованих об’єктів.
Про це пише російський "Комерсант", посилаючись на дані перевірки Рахунковою палатою виконання вказаної програми.
Виникли питання і до дирекції з управління ФЦП. Аудитори підрахували, що обсяг коштів на фінансове забезпечення структури на 2016-2017 роки був не обгрунтований, а її керівництво щомісяця отримувало від 472 тис. До 607 тис. руб. РФ у вигляді платні (від $ 8 до $ 10,5 тис. за поточним курсом центробанку РФ). "Звертають на себе увагу диспропорції в організаційно-штатній структурі дирекції, а також значний обсяг коштів, спрямованих на виплати її співробітникам, – 84,9 млн руб., Або 78,6%", – говориться в звіті за підсумками перевірки. За даними перевірки, 30 з 60 штатних посад займають керівники та їх заступники.
У 2016 році середньомісячні виплати керівництву дирекції склали від 472,6 тис. руб. до 607,5 тис. руб., а співробітникам некерівної ланки – 302,8 тис. руб.
При цьому з передбачених планом зведення 448 об’єктів (початих в 2016 році) відставання зафіксовано по 180 об’єктах.
Мінекономіки РФ не має повного обсягу інформації про укладенні та виконанні контрактів щодо будівництв і об’єктів, що фінансуються за рахунок бюджетних коштів, укладених з вищими органами виконавчої влади в окупованому Криму.
Станом на 1 січня 2017 року заборгованість по сплаті податків і зборів до бюджету Криму склала 665,9 млн руб., До бюджету Севастополя – 162,4 млн руб. МОжна констатувати, що заборгованість збільшилася з початку в 2016 року в 3,6 і 2,1 рази, відповідно.
Інформаційні системи Криму і Севастополя не відповідають єдиним вимогам до регіональних і муніципальних інформаційних систем в сфері закупівель товарів, робіт, послуг для забезпечення державних і муніципальних потреб. «Відзначаються значні ризики, пов’язані з повнотою і достовірністю інформації при інтеграції зазначених інформаційних систем з єдиною інформаційною системою в сфері держзакупівель», – йдеться в листі.
Там же вказується, що Мінекономіки РФ не має повним обсягом інформації про укладенні та виконанні контрактів щодо будівництв і об’єктів, що фінансуються за рахунок бюджетних коштів, укладених з вищими органами виконавчої влади в Криму і Севастополі. Севастополь і Крим повинні були підготувати спільно з Мінекономіки близько 40 документів територіального планування та містобудівного зонування, однак вони за станом на травень 2017 роки не узгоджені і не затверджені.
У Криму відсутні відомості про склад платників податків-льготополучателей і необхідні дані для розрахунку оцінки ефективності наданих податкових пільг по їх видах і категоріях – це спричинило «неякісне і неповноцінне» проведення обліку податкових пільг. Не краща ситуація і з дебіторською заборгованістю: за 2016 рік у Криму та Севастополі вона зросла в 1,9 і 2,3 рази, склавши 9,1 млрд руб. і 2,7 млрд руб. відповідно.
За даними видання, 30 травня голова СП Тетяна Голікова направила віце-прем’єру Дмитру Козаку лист, в якому на семи аркушах описані підсумки роботи аудиторів. Як указивют у виданні, копія документа є в редакції, але в СП відмовилися підтвердити інформацію про лист.