2017-03-31 14:15:54
Реконструкція причалу передбачає його розширення, модернізацію покриття і проведення днопоглиблювальних робіт.
Адміністрація морських портів України (АМПУ) оголосила про старт конкурсних торгів по реконструкції причалу № 7 Одеського порту. Про це повідомляють в Адміністрації морських портів України.
«Зазначений проект — перший, з якого ми починаємо нову філософію відбору підрядників для інженерних робіт АМПУ. Ми маємо намір залучити максимальну кількість компаній — як українських, так і іноземних, які раніше не співпрацювали з Адміністрацією. Наша мета — на прикладі цього тендеру продемонструвати нові підходи до відносин з контрагентами заради максимального ефекту для морського порту і для країни в цілому — високої якості реалізації робіт і оптимальної ціни. І перший крок у цьому напрямку — організований нами День розвитку портової інфраструктури, на якому ми представимо провідним інженерним і будівельним компаніям наші проекти на цей рік»,— зазначив керівник АМПУ Райвис Вецкаганс.
Реконструкція причалу № 7 передбачає його розширення, модернізацію покриття і проведення днопоглиблювальних робіт. Після реконструкції довжина причалу становитиме 386 метрів, ширина — 40 метрів, глибина — 13,5 метра.
Документація вдосконалена з урахуванням кращих світових практик — так, в ній детальніше прописані умови участі в тендері компаній — нерезидентів України, умови розрахунків, порядок оплати, гарантійні зобов’язання виконання робіт за договором, штрафні санкції, страхування ризиків тощо.
Кінцевий термін подання тендерних пропозицій — 11 травня 2017 року.
Відзначимо, що вже 4 квітня 2017 року в Києві АМПУ спільно з Американською торговою палатою в Україні проведе зустріч з іноземними та українськими інженерно-будівельними компаніями і представить проекти зі створення та реконструкції об’єктів у морських портах, зокрема, в Одесі, Чорноморську, Маріуполі і «Южному».
З тендерною документацією можна ознайомитися на сайті державних закупівель Prozorro
Причал № 7 побудований в 1965 році і є одним з найстаріших в Одеському порту. Сьогодні причал фізично і морально вичерпав термін експлуатації. За результатами періодичних інструментальних спостережень технічний стан причалу оцінюється як непридатний до нормальної експлуатації. В даний час причал використовується з серйозними обмеженнями вже більше трьох років і потребує термінової реконструкції.