Фірма Global Shipping Business Network (GSBN) з Гонконгу почала діяльність, яка спрямована на цифрову трансформацію судноплавної галузі. Як відзначають в Avto.pro, маркетплейсі, який пропонує автозапчастини для популярних моделей транспорту, аналогічний процес почався як в автоіндустрії, так і у сфері автомобільних перевезень.
Цифровізація як відповідь на епідемію
Виходячи із заяв GSBN, епідемія коронавірусу COVID-19 негативно впливає на діяльність безлічі галузей промисловості та на вантажоперевезення, внаслідок чого з ланцюгів постачань вибули постачальники підприємств світового рівня. Слідом за цим почався швидкий розвиток електронної комерції. Завдяки впровадженню нової платформи для обміну даними, GSBN спростить та прискорить перевезення по морю, дозволить логістичним компаніям обмінюватися актуальною інформацією, а також підвищить безпеку працівників. GSBN вже привернула до себе таких акціонерів:
⦁ PSA international;
⦁ Shanghai International Port Group;
⦁ Hapag-Lloyd;
⦁ COSCO Shipping;
⦁ SPG Qingdao Port;
⦁ Hutchison Ports OOCL.
Головним чином це азіатські компанії, проте цифровізація галузі становить інтерес також для європейського та американського бізнесу. Він залежить від сировини та готової продукції з Азії. За словами Мартіна Гнасса, керівника відділу інформаційних технологій Hapag-Lloyd, зі створенням GSBN у світі з’являється потужна і безпечна загальногалузева цифрова платформа, робота якої дозволить оптимізувати бізнес-операції, прискорити обмін даними й поліпшити логістику.
Вплив на автопромисловість
Попри гадану ізольованість автомобільної промисловості, вона залежить у тому числі й від судноплавної галузі. Через те що перевезення по морю відносно дешеві, автомобільні концерни зазвичай віддають перевагу саме їм. Особливо у випадках, коли підприємства потребують комплектуючих та сировини для збірки автомобілів. З урахуванням диверсифікації бізнесу дешеві перевезення стають ще важливішими.
Цифровізація автоіндустрії дозволить вирішити ряд питань, пов’язаних з серійним виробництвом автотранспорту. Вона підвищить ефективність заводів, знизить залежність виробників від ефективності роботи своїх постійних постачальників, а також здешевить створення прототипів й виробництво нових моделей транспорту. Як приклад, GSBN може підштовхнути великих автовиробників до роботи над подібними проектами. Але навіть якщо цього не станеться, в майбутньому їм буде простіше працювати зі своїми азіатськими колегами та постачальниками. Це особливо актуально для альянсу Renault-Mitsubishi-Nissan, члени якого знаходяться в різних частинах одного континенту.