Реконструйована частина причалу №7 Карантинної гавані починає відлік окупності коштів, витрачених на реконструкцію.
Днями до нової причальної стінки пускового комплексу №1 вказаного причалу став теплохід PASIFIC VICTOR під прапором Гонконгу. Докери ТОВ «Металзюкрайн Корп Лтд.» протягом кількох діб завантажили в його трюми більше 25 тисяч тонн металопродукції.
Одночасно з обробкою судна будівельники підрядної організації приступили до основних робіт на реконструкції 2-го пускового комплексу причалу. За інформацією інженерів відділу гідротехнічних споруд і капітального будівництва адміністрації порту, в даний момент підрядник вже почав занурювати у грунт палі кордонного ряду. Загалом належить занурити 66 паль діаметром 1420 мм і понад 30 метрів завдовжки. Станом на кінець жовтня будівельники встигли виготовити і покрити захисною фарбою 33 таких палі.
Нагадаємо, урочисте відкриття реконструйованого відрізку причалу №7 відбулося 12 вересня поточного року за участю Президента України Володимира Зеленського.
Довідка. Проект реконструкції причалу №7 затверджений розпорядженням Кабінету міністрів України № 688-р від 27.09.2017 р. В результаті реконструкції за рахунок зміни конфігурації причальної лінії Карантинної гавані довжина причалу збільшиться на 29 метрів – до 386,5 м (найдовший причал порту). Ці та інші характеристики оновленого причалу забезпечать можливість перевалки на ньому генеральних вантажів у обсязі до 2 млн. т на рік, та, як наслідок, гарантованого збільшення доходів щонайменше на 96 млн.грн. на рік. Увесь обсяг будівельних робіт за проектом розподілений на 3 пускові комплекси: ПК № 1, який вже реалізовано, передбачав реконструкцію 163,32 м причалу, ПК № 2 – реконструкція решти 223,19 м, ПК №3 – днопоглиблення акваторії до 13,5 метрів від «0» Одеського порту.