В Одеському порту обладнали усі пішоходні прохідні переговірними пристроями для забезпечення «безконтактного» режиму пропуску

Як сповіщають у Одеській філії «Адміністрації морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ»), пішохідні прохідні порту щодня пропускають через себе 6-7 тисяч працівників державних і приватних компаній. В умовах пандемічної загрози, пов’язаної з розповсюдженням коронавірусу COVID-19, адміністрацією порту визначено перелік професій співробітників ОФ ДП «АМПУ», які наражаються на найбільший ступінь епідемічної небезпеки.

Це насамперед працівники загону охорони морського порту (ЗОМП), бюро перепусток, медико-санітарної частини та деяких інших підрозділів, які контактують з великою кількістю людей протягом робочої зміни. По відношенню до цих категорій персоналу оперативно вживаються додаткові заходи безпеки.

Зокрема, на минулому тижні усі пішохідні прохідні порту та вікна обслуговування відвідувачів бюро перепусток були обладнані переговорними пристроями для «безконтактного» спілкування з працівниками та відвідувачами порту. У найближчі день-два такі ж пристрої будуть змонтовані на віконці реєстратури медико-санітарної частини порту та на КПП-0 у Сухому порту (ТОВ «Євротермінал»), де тальмани порту спілкуються з водіями вантажних машин – контейнеровозів і зерновозів. Оперативну закупівлю переговорних пристроїв та увесь комплекс робіт з монтажу та наладки електронного обладнання переговорних пристроїв виконано ДП «Контейнерний термінал Одеса» – дочірньою структурою німецького логістичного концерну HHLA (штаб-квартира – Гамбург), однією з провідних стивідорних компаній порту.

– Ми завжди були впевнені і заявляли про це на всіх рівнях – приватні стивідорні компанії Одеського порту являють собою об’єднання соціально-відповідального бізнесу у всіх відношеннях: у сфері забезпечення високооплачуваних робочих місць, у сфері турботи про екологію, покращення міського середовища і так далі, – сказав з цього приводу начальник ОФ ДП «АМПУ» Руслан Сахаутдінов. – Оперативне придбання достатньої кількості переговорних пристроїв для прохідних показало згуртованість бізнес-структур порту перед обличчям загрози глобального характеру. Та й в цілому, масштаб допомоги, яку надали наші стивідори для модернізації санітарно-карантинної інфраструктури порту, волонтерським організаціям міста, ветеранам – непрацюючим пенсіонерам підприємства, які не виходять з дому у зв’язку з карантином, важко навіть оцінити. Адміністрація порту щиро вдячна нашим бізнес-партнерам за їх людяність, милосердя, професійні і швидкі дії у період оголошеної українським Урядом надзвичайної ситуації…

Як зазначив далі Р.Сахаутдінов, технічне супроводження і контроль за дотриманням регламентів під час монтажу і наладки переговірних пристроїв на прохідних здійснюють інженери служби інформаційних технологій ОФ ДП «АМПУ». Вони ж слідкуватимуть за дотриманням належних умов експлуатації вказаного обладнання.

Адміністрація Одеського морського порту