ГП «МТП «Черноморск»: Сергій Бризгалов через ЗМІ намагається поширити інформацію, яка не відповідає дійсності



Таку інформацію поширила пресс-служба ГП «МТП «Черноморск».
Голова профспілки від імені колективу порту, який не уповноважував свого лідера на подібні дії, робить гучні заяви, про які не може судити об’єктивно. Так, в одному з інтерв’ю Сергія Бризгалова йдеться, що, на його думку, у "Hutchison Ports" в Україні немає перспектив і прихід в Україну не вигідний самій міжнародної компанії.
Залякування трудового колективу порту з боку Сергія Бризгалова про масове скорочення співробітників, теж є хибним. Не знаючи технології і планованого обсягу перевезень, не можна говорити про майбутню штатної чисельності.
У той же час слід зазначити, що подібні заяви профспілкового лідера йдуть врозріз з офіційною політикою держави Україна і Міністерства інфраструктури зокрема.
12 травня в ході офіційного візиту в Одеську область міністра інфраструктури України Володимира Омеляна не раз піднімалося питання про твердий намір Міністерства співпрацювати з глобальним оператором контейнерних терміналів "Hutchison Ports", який має свій власний вантажопотік. Місцем реалізації цієї спільної діяльності повинен бути порт "Чорноморськ".
"Для нас важливо, щоб в порту"Чорноморськ" працювала компанія "Hutchison Ports", яка є світовим оператором номер один, яка має власний вантажопотік. Дуже приємно, що її керівництво 15 травня в Києві, 16 травня – в Одесі.
Вони вже ведуть переговори з рядом контейнерних ліній. Це означає, що вантаж піде і порожній сьогодні порт отримає додатковий вантажообіг, а значить – додаткові робочі місця", – заявив Володимир Омелян.
Нагадаємо, 16 грудня 2016 року було підписано Меморандум про взаєморозуміння між Міністерством інфраструктури України, ДП "МТП "Чорноморськ"; і "Hutchison Westports Limited";. Документ був підписаний у присутності міністра інфраструктури України Володимира Омеляна і виконавчого директора "Hutchison Ports"; Клеменса Ченг в рамках візиту українського міністра до Великобританії. Сторони домовились, що "Hutchison Ports" повинен стати оператором в порту Чорноморськ вже в 2017 році. Надалі "Hutchison Ports Holdings Group" не виключає свого виходу на інші ринки України.
Нагадаємо, трудовий колектив порту "Чорноморськ" виступив проти передачі потужностей підприємства гонконгській компанії Hutchison Ports, бо це призведе до масових скорочень і є незаконним. Про це заявив голова профспілкового комітету порту "Чорноморськ" Сергій Бризгалов.
"Зараз майже всі контейнерні термінали повністю або частково автоматизовані. І Hutchison Ports для роботи потрібні максимум 150 осіб. Решту компанія не завантажить роботою, бо в Україні немає сьогодні ринку контейнерних перевезень… Я ще 7 листопада 2016 року говорив заступнику міністра (інфраструктури) Надії Казначеєвій, що на тих умовах, які ми можемо запропонувати, Hutchison Ports не візьме цей комплекс із першого причалу по шостий", – заявив Бризгалов, яких представляэ найбільшу профспілку порту.

Для довідки:

"Hutchison Ports"- другий глобальний оператор контейнерних терміналів за обсягом контейнерообігу. Є дочірньою компанією багатопрофільного конгломерату CK "Hutchison Holdings Limited"; (Штаб-квратира – Гонконг, юрисдикція – Кайманові острови). Оператор управляє 48 терміналами в 25 країнах світу на шести континентах.
Сумарний контейнерооборот терміналів в 2015 році зріс порівняно з 2014 роком на 1,1% – до 46,4 млн TEU. Компанія за підсумками 2015 року одержала чистий прибуток 3,05 млрд гонконзьких доларів ($ 391,8 млн) проти чистого збитку 16 млрд гонконгських доларів ($ 2,06 млрд) роком раніше. Виручка скоротилася на 0,1% – до 12,6 млрд гонконгських доларів ($ 1,6 млрд).


Лідер одного з п’яти профспілок “Морський транспортний порт “Чорноморськ” Сергій Бризгалов через ЗМІ намагається поширити інформацію, яка не відповідає дійсності, про те, що трудовий колектив порту виступає проти співпраці з гонконгської компанією “Hutchison Ports”.



Таку інформацію поширила пресс-служба ГП «МТП «Черноморск».
Голова профспілки від імені колективу порту, який не уповноважував свого лідера на подібні дії, робить гучні заяви, про які не може судити об’єктивно. Так, в одному з інтерв’ю Сергія Бризгалова йдеться, що, на його думку, у "Hutchison Ports" в Україні немає перспектив і прихід в Україну не вигідний самій міжнародної компанії.
Залякування трудового колективу порту з боку Сергія Бризгалова про масове скорочення співробітників, теж є хибним. Не знаючи технології і планованого обсягу перевезень, не можна говорити про майбутню штатної чисельності.
У той же час слід зазначити, що подібні заяви профспілкового лідера йдуть врозріз з офіційною політикою держави Україна і Міністерства інфраструктури зокрема.
12 травня в ході офіційного візиту в Одеську область міністра інфраструктури України Володимира Омеляна не раз піднімалося питання про твердий намір Міністерства співпрацювати з глобальним оператором контейнерних терміналів "Hutchison Ports", який має свій власний вантажопотік. Місцем реалізації цієї спільної діяльності повинен бути порт "Чорноморськ".
"Для нас важливо, щоб в порту"Чорноморськ" працювала компанія "Hutchison Ports", яка є світовим оператором номер один, яка має власний вантажопотік. Дуже приємно, що її керівництво 15 травня в Києві, 16 травня – в Одесі.
Вони вже ведуть переговори з рядом контейнерних ліній. Це означає, що вантаж піде і порожній сьогодні порт отримає додатковий вантажообіг, а значить – додаткові робочі місця", – заявив Володимир Омелян.
Нагадаємо, 16 грудня 2016 року було підписано Меморандум про взаєморозуміння між Міністерством інфраструктури України, ДП "МТП "Чорноморськ"; і "Hutchison Westports Limited";. Документ був підписаний у присутності міністра інфраструктури України Володимира Омеляна і виконавчого директора "Hutchison Ports"; Клеменса Ченг в рамках візиту українського міністра до Великобританії. Сторони домовились, що "Hutchison Ports" повинен стати оператором в порту Чорноморськ вже в 2017 році. Надалі "Hutchison Ports Holdings Group" не виключає свого виходу на інші ринки України.
Нагадаємо, трудовий колектив порту "Чорноморськ" виступив проти передачі потужностей підприємства гонконгській компанії Hutchison Ports, бо це призведе до масових скорочень і є незаконним. Про це заявив голова профспілкового комітету порту "Чорноморськ" Сергій Бризгалов.
"Зараз майже всі контейнерні термінали повністю або частково автоматизовані. І Hutchison Ports для роботи потрібні максимум 150 осіб. Решту компанія не завантажить роботою, бо в Україні немає сьогодні ринку контейнерних перевезень… Я ще 7 листопада 2016 року говорив заступнику міністра (інфраструктури) Надії Казначеєвій, що на тих умовах, які ми можемо запропонувати, Hutchison Ports не візьме цей комплекс із першого причалу по шостий", – заявив Бризгалов, яких представляэ найбільшу профспілку порту.

Для довідки:

"Hutchison Ports"- другий глобальний оператор контейнерних терміналів за обсягом контейнерообігу. Є дочірньою компанією багатопрофільного конгломерату CK "Hutchison Holdings Limited"; (Штаб-квратира – Гонконг, юрисдикція – Кайманові острови). Оператор управляє 48 терміналами в 25 країнах світу на шести континентах.
Сумарний контейнерооборот терміналів в 2015 році зріс порівняно з 2014 роком на 1,1% – до 46,4 млн TEU. Компанія за підсумками 2015 року одержала чистий прибуток 3,05 млрд гонконзьких доларів ($ 391,8 млн) проти чистого збитку 16 млрд гонконгських доларів ($ 2,06 млрд) роком раніше. Виручка скоротилася на 0,1% – до 12,6 млрд гонконгських доларів ($ 1,6 млрд).