30 січня 2020 року відбулось засідання Ради морського порту Херсон під головуванням начальника Херсонської філії ДП «АМПУ» (Адміністрації Херсонського МП) Володимира Гаращенка. Серед основних тем – підсумки роботи за 2019 рік та нагальні питання поточного року.
Вантажообіг в морському порту Херсон у 2019 році збільшився на майже 24% у порівнянні з 2018 та склав 3 млн. 802 тис. тонн. Протягом року, лідируючу позицію в загальному обсязі перевалки займала агропродукція (пшениця, насіння сої, зерно кукурудзи, ячмінь, шрот кормовий, висівки пшеничні, макуха), а також аміачна селітра, листова сталь та дизельне пальне. Слід відзначити, що в морському порту Херсон достроково було виконано загальний план перевалки вантажів, перевиконання плану склало – 9,1%.
В рамках засідання також були розглянуті питання щодо роботи з розробки актуалізованого проекту Обов’язкових постанов по морському порту Херсон; щодо участі суб’єктів господарювання у здійсненні заходів щодо локалізації та ліквідації аварій (катастроф) на території та в акваторії морського порту Херсон; щодо дії Реєстру морських портів України.
Директор Центру професійного розвитку портових працівників ХФ ДП «АМПУ» (Адміністрації Херсонського МП) Валентина Уродливченко розповіла про діяльність центру, про послуги, які в ньому надаються та презентувала широкий спектр спеціальностей, необхідних для працівників морської галузі.
Окремо приділили увагу питанню про ряд заходів, необхідних для недопущення завезення коронавірусу 2019-nCoV та інших інфекційних захворювань. На засідання Ради морського порту Херсон було запрошено представника ДУ «Лабораторний цент МОЗ України на водному транспорті». Завідуюча санітарно-карантинного відділення Світлана Логвіновська детально розповіла щодо симптоматики захворювання, а також основних профілактичних методів.
Серед учасників наради – керівний склад Херсонської філії ДП «АМПУ» (Адміністрації Херсонського МП), представники Морської адміністрації, портових операторів (стивідорних компаній), профкому, регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця».