- Деталі
- Створено: Вівторок, 17 грудня 2019, 12:58
Філія «Днопоглиблювальний флот» ДП «Адміністрація морськихпортів України» завершила заплановані на 2019 рік роботина внутрішніх водних шляхах. Загалом протягом року здійснено: днопоглиблення обсягом близько 800 тис. куб. м, тральні та дноочисні роботи загальною площею 227 кв. кмта протяжністю 2733 км, промірні роботи на 43,4 погонних км водних шляхів. У такому обсязі проміри, тралення, дноочищення та днопоглиблення на внутрішніх річкових водних шляхах України виконані вперше за останні6 років.
«Можна довго дискутувати про джерела фінансування днопоглиблення на внутрішніх водних шляхах. Але те, що ці роботи необхідно робити, до того ж регулярно, я гадаю, ні у когоне викликає сумнівів. Лише за неповнийрік обсяг робіт проведений новоствореним філіалом АМПУ «Днопоглиблювальний флот» дозволив у 1,8 рази збільшити середню завантаженість суден на Дніпрі порівняно з минулим роком — з 520 до960 тонн за 1 рейс. І зараз ми маємо приріст вантажоперевезень головною рікою країни на 20%, до 10,8 млн тонн станом на кінець листопада»,— прокоментував підсумки роботи філіалу керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.
Філія «Днопоглиблювальний флот» забезпечила проведення тральних та дноочисних робіт загальною протяжністю 2733 км та площею 227 кв. км на річках Дніпро, Прип’ять, Південний Буг. Промірні роботи було виконано на 43,4 погонних км водних шляхів.
Основні зусилля по днопоглибленню на внутрішніх водних шляхах у цьому році були сконцентровані на каскаді водосховищ Дніпра. Там потрібно було прибрати лімітуючі ділянки, які суттєво обмежували можливості судноплавства. Так, власним спеціалізованим флотом філії «Днопоглиблювальний флот» протягом 2019 року було виконано днопоглиблення лімітованих перекатів «Ковалівський-1» на Кам’янському та «Шевченківський нижній» на Кременчуцькому водосховищах загальним обсягом 67 тис. куб. м. Також наприкінці минулого тижня завершив експлуатаційне днопоглиблення на Дніпрі і флот ТОВ «СОБІ» — підрядника, обраного філією «Днопоглиблювальний флот» ДП «АМПУ» на відкритому тендері у системі електронних публічних закупівель «Prozorro». Два днопоглиблювальні судна підрядника — «СОБІ 2» та «СОБІ 4» — виконали роботи на лімітованих ділянках р. Дніпро обсягом 732 тис куб. м.
Зараз глибина суднового ходу на зазначених лімітованих ділянках Дніпра доведена до паспортної позначки 3,65 м, а прохідна осадка суден вже досягає 3,2 м. «Проте, ми не зупиняємосьна досягнутому. Філія «Днопоглиблювальний флот» продовжує масштабне відновлення спеціалізованого флоту, отриманого у 2018 році від ДП «Укрводшлях». Тому в наступному році потужності флоту нашої спеціалізованої філії значно збільшаться. Власними силами та із залученням підрядників ми плануємо провести роботи на річках Дніпро, Прип’ять загальним обсягом понад 1 млн куб. м»,— додав Райвіс Вецкаганс.
Довідка:
У 2017 році Міністерством інфраструктури України прийнято рішення про те, що навігаційне забезпечення на внутрішніх водних шляхах (ВВШ) переходить від ДП «Укрводшлях» до ДП «АМПУ». Зокрема, АМПУ забезпечує встановлені габарити і безпеку судноплавства, виконує на річках промірні, тральні, днопоглиблювальні і дноочисні роботи. Для виконання цих завдань в структурі АМПУ у 2018 році була створена спеціалізована філія «Днопоглиблювальний флот». Метою її діяльності є організація і виконання днопоглиблювальних робіт, забезпечення гарантованих габаритів на ВВШ,в акваторіях морських портів і на підходах до них.