2017-12-18 12:15:26
Ільменітова руда використовується на окупованому півострові єдиним покупцем – це завод “Титан”, що входить до групи компаній підприємця Дмитра Фірташа.
Морські перевезення ільменіту до Керчі в порт Камиш-Бурун фіксуються щомісяця. Ільменітова руда використовується на окупованому півострові єдиним покупцем – це завод "Титан" в місті Армянськ на півночі Криму, що входить до групи компаній підприємця Дмитра Фірташа.
Як повідомляє моніторингова група "Майдану закордонних справ", протягом року були зафіксовані схеми постачання ільменіту в обхід санкцій з українського порту Південний, з Бразилії та найбільша – з турецкого порту Самсун. В більшості випадків ільменіт доставлявся на рейдову перевалку в Керченській протоці (рейдова стоянка №451, що належить російському порту Кавказ). Потім його перевантажували в морі на борт російських суден та розвантажували в керченському порту Камиш-Бурун.
Але наприкінці листопаду 2017 в транспортуванні ільменіту до Криму з’явилися цікаві особливості.
HHL MISSISSIPPI Flag: Liberia Vessel type: General Cargo Former name(s):
|
IMO: 9435765 Build year: 2009 |
Class society: Germanischer Lloyd Registered owner ZWEITE SCHIFFS GMBH & CO KG Care of Hansa Heavy Lift GmbH , Oberbaumbruecke 1, 20457 Hamburg, Germany. since 21/10/2011 Ship manager/Commercial manager HANSA HEAVY LIFT GMBH Oberbaumbruecke 1, 20457 Hamburg, Germany. since 25/06/2011
|
Kerch: 23.11.17 – прибыл на рейдовую стоянку порта Кавказ из Констанцы с грузом ильменитовой руды для крымского завода "Титан".
Осуществлял рейдовую перевалку ильменита на сухогрузы для ее доставки в порт Камыш-Бурун. Ушел 05.12.17 |
NEFTERUDOVOZ-2 Flag: Russia Vessel type: Ore/oil Carrier Former name(s): |
IMO: 8986884 Gross tonnage: 2,616 tons Build year: 1969 |
Class society: Russian River Register Ship manager/Commercial manager YEYA SHIPPING LTD Office 311, ul Armavirskaya 45, Yeysk, Krasnodarskiy kray, 353680, Russia. since 27/05/2008 |
Kerch: 25.11.17 – Камыш-Бурун с рейдовой, ильменит 2600 с HHL MISSISSIPPI (IMO: 9435765) |
26 апреля 2013 года. Феодосийский порт
30 апреля 2013 года. Дарданеллы. Фото Ахмет ГЮВЕН (Ahmet GÜVEN) специально для BSNews
Крім того, Румунія, звідки судно прибуло до Керченської протоки, не є промисловим видобувачем титанової сировини. Тому ми зацікавилися перебуванням судна у порту Констанца, тим більше, що HHL MISSISSIPPI знаходився там дуже короткий час – з 10:55 місцевого часу 20 листопада до 01:00 21 листопада 2017.
На фото, зробленому 21 листопада 2017 в порту Констанца можна легко побачити, що причал, де був ошвартований HHL MISSISSIPPI, не призначений для сипучих вантажів. В порту Констанца з борту судна були вивантажені металеві конструкції:
Розвантаження HHL MISSISSIPPI в порту Констанца 21 листопада 2017
Судно прийняло на палубу ці металеві конструкції в порту IJmuiden (Нідерланди) 7 листопада 2017 року та наступного дня 8 листопада вийшло курсом на Констанцу.
HHL MISSISSIPPI приймає металеві конструкції в порту IJmuiden (Нідерланди) 7 листопада 2017
HHL MISSISSIPPI прийняв вантаж ільменітової руди в норвезькому порті Jøssingfjord 3-6 листопада 2017 року