Морський зерновий термінал EVT почав працювати з новим класом суден — Панамакс. У жовтні під завантаження зайшли два таких судна. Це найбільші за габаритами балкери, які приймав термінал з початку свого запуску.
Зокрема, біля причалу EVT завершена обробка Панамаксу, на який завантажено 47100 тонн продовольчої пшениці. Дедвейт судна — 73281 тонн, довжина — 225 м, ширина — 32,6 м. Довантажувати балкер до повної осадки будуть на рейді баржами Нібулона.
Ще один Панамакс EVT прийняв на початку жовтня. Його дедвейт становив 80370 тонн, довжина — 229 м, а ширина — 32 м. Одним з етапів навантаження була перевалка 2100 тонн кукурудзи з річкових барж другим бортом на судно. Дозавантаження пройшло в Чорноморську кукурудзою і рапсом. Потім судно вирушило в порт Гент (Бельгія).
Нагадаємо, раніше найбільшими судами, з якими працював термінал EVT, були балкери класу Супрамакс. Довжина причалу дозволяє приймати судна до 280 м.
Довідка: Морський вантажний термінал EVT розташований в м. Миколаїв. Спеціалізується на перевалці зернових, бобових і олійних культур, наданні експедиторських і агентських послуг. Терміналом оперує ТОВ «ЄВТ Грейн».
Перше судно термінал обробив у грудні 2018 р.
В управлінні перебувають операційна акваторія, підхідний канал, причал №4, складські споруди та технологічне обладнання. Потужності зберігання представлені складом підлогового зберігання об’ємом 90 тис. тонн і чотирма силосами по 6,5 тис. тонн кожен. У вересні 2019 року введено в експлуатацію ще один склад підлогового зберігання на 90 тис. тонн.
Наявні потужності комплексу дозволяють перевалити до 2 млн тонн зерна в рік.