У жовтні «ЄВТ Грейн» прийняв судна класу Панамакс

Морський зерновий термінал EVT почав працювати з новим класом суден Панамакс. У жовтні під завантаження зайшли два таких судна. Це найбільші за габаритами балкери, які приймав термінал з початку свого запуску.

Зокрема, біля причалу EVT завершена обробка Панамаксу, на який завантажено 47100 тонн продовольчої пшениці. Дедвейт судна — 73281 тонн, довжина — 225 м, ширина — 32,6 м. Довантажувати балкер до повної осадки будуть на рейді баржами Нібулона.

Ще один Панамакс EVT прийняв на початку жовтня. Його дедвейт становив 80370 тонн, довжина — 229 м, а ширина — 32 м. Одним з етапів навантаження була перевалка 2100 тонн кукурудзи з річкових барж другим бортом на судно. Дозавантаження пройшло в Чорноморську кукурудзою і рапсом. Потім судно вирушило в порт Гент (Бельгія).

Нагадаємо, раніше найбільшими судами, з якими працював термінал EVT, були балкери класу Супрамакс. Довжина причалу дозволяє приймати судна до 280 м.

Довідка: Морський вантажний термінал EVT розташований в м. Миколаїв. Спеціалізується на перевалці зернових, бобових і олійних культур, наданні експедиторських і агентських послуг. Терміналом оперує ТОВ «ЄВТ Грейн». 

Перше судно термінал обробив у грудні 2018 р. 

В управлінні перебувають операційна акваторія, підхідний канал, причал №4, складські споруди та технологічне обладнання. Потужності зберігання представлені складом підлогового зберігання об’ємом 90 тис. тонн і чотирма силосами по 6,5 тис. тонн кожен. У вересні 2019 року введено в експлуатацію ще один склад підлогового зберігання на 90 тис. тонн. 

Наявні потужності комплексу дозволяють перевалити до 2 млн тонн зерна в рік.