Для приватизації Білгород-Дністровський порт потребує окремого законопроекту – Кіктенко

Начальник Білгород-Дністровського морського порту Оксана Кіктенко відзвітувала про підготовку підприємства до приватизації.

За 8 місяців казково-захоплюючих перегонів з підготовки до продажу одного з перших портів ми маємо:

в короткі терміни знято арешти виконавчої служби з усього майна та рахунків;
проведено дві повні фактичні інвентаризації всіх активів підприємства;
повернено з довгострокової оренди (7 років) структурний підрозділ – порт-пункт «Бугаз» та відновлено його роботу;
визначено переліки майна, що підлягає приватизації;
відновлено днопоглиблювальні роботи на двох підхідних каналах (глибин для суднозаходів фактично не було);
частково відновлено об’єкти інфраструктури (3 портальні крани; кілька одиниць техніки; системи каналізації, водопостачання, опалення, а також складські приміщення);
розпочато роботу із залучення вантажів;
реалізовано неліквідне майно та частково погашено заборгованість із заробітної плати(це найважливіше);
встановлений діалог з енергопостачальними компаніями та розпочато погашення заборгованості;
завершується виготовлення правовстановлюючих документів на майно;

“….і все можна бігти на «Prozorro.Продажі». Але є одне маленьке “але” – ПОДАТКОВА ЗАПОРУКА. Цю проблему теж планується вирішити: або ми знайдемо компромісне рішення у численних діалогах з контролюючим органом, або Верховна рада ухвалить законопроект, що дозволяє продавати заставне майно у процесі приватизації”, – повідомила Оксана Кіктенко у соцмережі.