8-10 листопада в Міністерстві інфраструктури відбулося 3 денне засідання з питань розробки Національного транспортного майстер-плану.

Про це повідомило Міністерство Інфраструктури України.

Засідання є частиною процесу з розробки Національного транспортного майстер-плану України (НТМПУ), що здійснюється разом із Міністерством інфраструктури України та за фінансування Європейського Союзу в рамках проєкту технічної допомоги «Підтримка органів влади України в розробці національної транспортної моделі та майстер-плану» (проєкт що фінансується Європейським Союзом).

У 2018 році Урядом України була ухвалена Національна транспортна стратегія на період до 2030 року (НТС 2030), а також План заходів на 2019-2022 роки з реалізації Національної транспортної стратегії на період до 2030 року (План заходів 2022). Національний транспортний майстер-план розробляється з урахуванням як НТС 2030, так і Плану заходів 2022 з її реалізації і охоплюватиме період з 2023 до 2030 року.

До цього часу процес з розробки НТМПУ складався зі створення семи робочих груп, які охоплювали наступні сфери:

1. Інфраструктура

2. Вантажні перевезення

3. Пасажирські перевезення

4. Безпечний, екологічно чистий та енергоефективний транспорт

5. Комплексні транспортні системи, інновації і цифровізація

6. Фінансування,

7. Інституційні питання

До кожної з робочих груп входили представники ЦОВВ, відповідних зацікавлених організацій та установ, наукових кіл та бізнесу. Кожна з семи робочих груп провела по два засідання. Під час першого засідання робочими групами були визначені проблеми та питання щодо тематики кожної групи та визначені пріоритети по цим проблемам. Протягом другого засідання робочих груп основним завданням було встановлення потенційних рішень щодо цих проблем та визначення заходів.

Метою цього засідання є використання списку заходів та рішень, які були встановлені та:

1. Визначити пріоритети політики в галузі транспорту та логістики до 2030 року

2. Вибрати заходи, беручи до уваги:

a. які пріоритети найбільш актуальні

b. фінансові та технічні можливості.

3. Сформувати кінцевий список заходів, які будуть проаналізовані за допомогою Національної транспортної моделі.

З метою виконання зазначеного вище, було проведене одне засідання протягом трьох днів. Зазначене засідання відбувалося не у форматі конференції, а передбачало відкрите обговорення на високому рівні за участі відповідних зацікавлених сторін з метою визначити пріоритети політики, досягти компромісу та визначити заходи, які будуть включені до Національного транспортного майстер-плану України.