В ході модернізації довжина кожного судна збільшена на 12 м за рахунок установки вставки і межтрюмной перегородки, що істотно поліпшило техніко-економічні характеристики суден – вони стали 2-х трюмними (до реалізації проекту 1 трюм), а дедвейт збільшиться в середньому на 20%.

Про це повідомила прес-служба підприємства.

В ході виконання контракту фахівці СМГ задіяли для виготовлення конструкцій близько 900 тонн металу холдингу Метінвест.

Також, працівниками підприємства проведена забарвлення баластних цистерн, зовнішньої обшивки і вантажних трюмів, для цієї мети використано понад 36 тонн фарби. А загальна площа оброблених металевих поверхонь становить понад 10 га.

Крім цього:
– прокладені нові системи трубопроводів загальною довжиною понад 2-х км
– встановлені нові кришки люкових закриттів;
– пристроїв 6 висуваються пристроїв для скидання шлюпок вільного падіння на судах і 6 повних комплектів системи СО2 пожежогасіння трюмів

Генеральний директор Smart Maritime Group Дмитро Красніков повідомив, що Західноєвропейський замовник залишився задоволений якістю виконаних робіт. Черговий успішно реалізований проект підтвердив високий професіоналізм кораблів SMG, що дозволяє з упевненістю продовжувати активну роботу з розвитку співпраці з зарубіжними партнерами.

«Уже в найближчі дні відбудуться переговори і ми розраховуємо вийти на підписання нового контракту для модернізації ще кількох теплоходів» – прокоментував Дмитро Красніков.