Що записав собі у “досягнення” колишній Міністр Інфраструктури В.Криклій, та про що не згадав.
Досягнення:
Концесія морських портів “Ольвія” та “Херсон”, які залучають 3,7 млрд гривень в економіку України.
Підготовка концесії морського порту Чорноморськ – контейнрений термінал та паромна переправа, а також Ізмаїл та Бердянськ.
Прийняття ЗУ “Про Внутрішній Водний Транспорт”, що на думку Владислава, спричинило рост річкових перевезень на 63% за цей рік. Рада Європи буде голосувати до приєднання наших річок Південний Буг та Дніпро до європейської мережі “T&T”.
Скорочення розміру девідендів, які перераховує Адміністрація морських портів України до державного бюджету.
Про що не згадав Владислав Криклій:
- про провальну роботу Морської адміністрації
- про протести моряків щодо сертифікації та дипломування
- про колапс відповідальності, через який зазнало аварії судно-танкер “Делфі”
- про провальну кадрову політику, через що галузь заповнена “в.о.” керівників
- про підтримку авантюрних проектів керівництва “Українського дунайського пароплавство”
Повний звіт можна подивитись тут.