Як сповіщають у службі транспортування та супроводження вантажів (СТтаСВ) адміністрації порту, за минулу добу, 13 травня, співробітниками служби оформлено 2171 автомобілів з комерційними вантажами на в’їзд у порт, і 2140 одиниць – на виїзд. Таким чином, подолано 2-тисячний рубіж добової обробки вантажного автотранспорту. Це є абсолютним рекордом за всю історію порту і за 16 років існування транзитно-вантажного терміналу. У Одеській філії ДП «Адміністрації морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ») відзначають, що рекордного показника вдалось досягти завдяки впровадженню у минулому році системи «таймслотування» часу запуску автомобілів, які заїжджають у порт за контейнерами з імпортними вантажами.

– Подолання 2-тисячного рубіжу обробки автотранспорту – це ще один яскравий доказ правильності рішення про впровадження мобільного додатку «Тайм-слот», – зазначає з цього приводу керівник ОФ ДП «АМПУ» Максим ЛАПАЙ. – Ми бачимо, що завдяки рівномірному запуску транспорту протягом доби ми обслуговуєм рекордну кількість автомобілів без затримок, без накопичення вантажівок на прилеглих до порту вулицях і без обмежень запуску транспорту на термінали…

Як зазначив далі М.Лапай, сьогодні мобільний додаток «Тайм-слот» інтегровано у інформаційну систему адміністрації порту і синхронізовано з відповідними IT-ресурсами двох контейнерних терміналів – на Карантинному молу (оператор – ДП «КТО») та у Хлібній гавані (оператор – ТОВ «Бруклін-Київ Порт»). До системи підключились також майже вісімсот компаній, які займаються експедируванням та перевезенням вантажів.

– З осені минулого року система «Тайм-слот» регулює запуск комерційного транспорту, який займається вивезенням з території порту контейнерів з імпортом. На поточний рік адміністрація порту разом зі своїми партнерами – операторами контейнерних терміналів – ставить перед собою завдання задіяти додаток «Тайм-слот» для регулювання трафіку вантажівок з експортними вантажами, – розповів начальник адміністрації порту.

Довідково:

  • У травні 2005 року, коли процес оформлення заїзду/виїзду комерційного транспорт в Одеському порту було переведено з берегових терміналів на новозбудований транзитно/вантажний термінал у мікрорайоні «Пересип», середньодобова кількість обробленого транспорту з імпортними вантажами не перевищувала 700-800 одиниць а/транспорту.
  • У вересні 2020 року адміністрація порту розпочала експлуатацію у тестовому режимі IT-додатку «Тайм-слот», який дозволяє клієнтам завчасно планувати час прибуття і гарантованого запуску автомобілів з комерційними вантажами через КПП порту шляхом бронювання секторів часу. Система працює за принципом бронювання квитків у театр чи на авіарейс. Кожного ранку змінний диспетчер СТтаСВ аналізує оперативну ситуацію з наявністю вантажівок на терміналах порту і проводить коригування кількості вільних місць для заїзду автотранспорту на наступну добу по восьми часових слотах: з 9 до 12 години, 12-15 год., 15-18 год., і т.д. Після 16-ї години експедитори зі своїх офісів у он-лайн режимі бронюють вільні місця для заїзду своїх автомобілів у відповідному кластері. Завдяки цій системі, комерційний транспорт у порту обробляється протягом доби рівномірно.