Затримка з підходом флоту після тижневої «блокади» Суецького каналу спричинила на минулому тижні ущільнення графіку обробки суден-контейнеровозів біля причалів Одеського порту.
Так, за інформацією головної диспетчерської Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ»), тільки за дві доби – з 09:00 ранку 15 квітня до 07:20 16 квітня – два контейнерних термінали порту прийняли під обробку шість суден-контейнеровозів: т/х SONGA IRIDIUM (191 м, прапор – Ліберія), т/х CARTAGENA TRADER (230 м, прапор – Мальта), т/х NAVIOS SUMMER (239 м, прапор Маршаллові о-ви), т/х MICHEL A (184 м, прапор – Мальта), т/х ADMIRAL MOON (139 м, прапор – Ліберія), т/х JOHANNA SCHULTE (299 м, прапор Гонконгу).
Як сповіщають у головній диспетчерській ОФ ДП «АМПУ», загальний обсяг контейнерів, які були розвантажені/завантажені на перелічені судна, перевищує позначку 7,5 тисяч одиниць. За чіткої і злагодженої роботи оперативних служб адміністрації порту і персоналу контейнерних терміналів (ДП «КТО» і ТОВ «Бруклін-Київ Порт») усі контейнеровози відразу по приходу на рейд були поставлені до причалів і оброблені у максимально стислий термін. Останнє з названих суден – т/х JOHANNA SCHULTE, має залишити Одеський порт сьогодні, 20 квітня, ввечері.
Нагадаємо, 23-29 березня поточного року рух суден Суецьким каналом був блокований через технічний інцидент з контейнеровозом EVER GIVEN (399,94 м, прапор – Панама). Вказане судно-гігант перекрило своїм корпусом канал, ширина якого складає по дзеркалу води – 350 м, по дну 45-60 м. «Блокада» спричинила затримку з проходом з Червоного у Середземне море більше, ніж 200 суден.