9 квітня спеціалісти служби транспортування та супроводження вантажів (СТтаСВ) адміністрації порту провели унікальну операцію по супроводженню негабаритного вантажу за межі Одеського порту.
Так, мостовий електричний кран для ПАТ «Центральний гірничо-збагачувальний комбінат» було доставлено в Одесу на спеціалізованому судні UNISTREAM (довжина – 132 м, прапор – Антігуа і Барбуда). Устаткування було вивантажене на причалі 1-к контейнерного терміналу, яким оперує компанія ДП «КТО». З усіх комплектуючих крану найбільш масивними були дві вантажних балки з наступними технічними характеристиками: маса 38 тонн, довжина 29 м і висота 2 м. Автомобільний тягач з закріпленою на причепі балкою відповідно мав довжину 33 метри. Забезпечення проїзду транспорту з такими габаритами по території порту проводилось вперше за останні 20 років.
– Для того щоб провезти цей вантаж автодорогами порту, був розроблений спеціальний план, а напередодні операції проведено тестове проходження маршруту автопоїздом без вантажу, – прокоментував начальник адміністрації порту Максим ЛАПАЙ. – Найбільш складними відрізками на маршруті були заїзд з кореня Карантинного на естакаду та проїзд під тунельним мостом мікрорайону Пересип за територією порту. Завдяки досвіду і кваліфікації наших інженерів з оперативної групи безпеки дорожнього руху, операція з супроводження негабаритного вантажу пройшла у штатному режимі. Пізно ввечері автопоїзд у складі трьох тягачів з платформами був виведений на міську вулицю Балківську і переданий для подальшого супроводження екіпажу дорожньої поліції.