На ДП «МТП «Южний» на вагоноперекидачі встановлена багаторівнева система очищення вантажів

Спочатку вантаж потрапляє на решітку з розміром чарунки 400х400 мм, звідки переміщається на колосники, відстань між якими 200 мм. Колосники, розташовані під кутом 15 градусів по діагоналі, запобігають потраплянню довгомірних сторонніх предметів.
Далі вантаж проходить через металодетекторні рамки і залізовідділювачі (магніти). Вони встановлені на пересувних стрічкових конвеєрах, розташованих на мінус двадцятій позначці.
Для усунення попадання сторонніх предметів в ЗРК використовуються тільки рамки, без застосування магнітів. Для обкотишів й інших вантажів використовуються і рамки, і магніти одночасно.
При попаданні на магістральний конвеєр вантаж проходить ще одну систему колосників з осередками 50 мм. На фінальній стадії очищення вантаж додатково проходить через металодетекторні і магнітні рамки безпосередньо на причальних конвеєрах.
Крім якісного очищення вантажу, це дбайливий спосіб вивантаження напіввагонів, оскільки вагон, коли перевертається, лягає на стінку з рифленою гумою. Це зберігає його конструкцію.
Нагадаємо, у березні колектив Ремонтно-механічних майстерень провів комплекс робіт по реконструкції вагоноперекидача: заміні металоконструкцій живильника, конвеєрної стрічки, гуми на привалочной стінці і ремонту кабельного барабана на стакері №1.