Після оприлюднення в соцмережі так званого “Перевірочного листа”, який має намір запровадити Адміністрація порту Чорноморськ, 19 березня представники АМПУ провели зустріч з портовими операторами порту Чорноморськ. Ми попросили розповісти про результати цієї зустрічі СЕО Risoil, Євгена Садового.
Які позиції були озвучені учасниками цієї зустрічі?
Наша компанія висловила стурбованість, щодо вповадження нової дозвільної процедури. Наша позиція дуже проста – ми ні в якому разі не хочемо втручатись у внутрішню діяльність АМПУ, повністю підримуємо впровадження чек-листів як елементу внутрішнього контролю, але виступаємо категорично проти введення нового елементу дозвільною системи. Адже відповідно до Наказу начальника Адміністрації, наявність цього чек-листа є обов’язковою умовою для постановки судна.
Я не бачу як безпека мореплавання залежить від кількості пилу або наявністю предметів на пірсі. Це не можна ставити в залежність від постановки судна. Це якийсь додатковий елемент, корупційна складова і непотрібна бюрократизація процесу. Оскільки це не впливає на безпеку мореплавання, то який сенс впроваджувати процедуру, яка буде передбачати комісійну перевірку в результаті якої лист відправляється в диспетчерську і диспетчер дає дозвіл на постановку судна за відсутності зауважень. При цьому тяжкість цих зауважень нічим не регламентується.
Чим АМПУ пояснює актуальність такого впровадження?
У мене склалось враження, що вони занепокоєні через те, що причали не завжди знаходяться у належному стані. І з метою контролю хочуть ввести такий чек-лист. Взагалі не питання, якщо це внутрішній документ АМПУ по контролю.
До чого домовились учасники зустрічі?
Начальник Адміністрації порту Чорноморськ, Максим Анатолійович Широков, обіцяв переглянути наказ і прибрати з нього формулювання про погодження. Чек-лист він пропонує залишити. На вівторок Максим Анатолійович пообіцяв видати новий наказ.
В інших портах АМПУ теж вводить цю норму?
Ні. В інших портах такого немає. АМПУ вводить новий процес. Він не зрозумілий, він не продуманий, незрозуміло до чого призводить. У Чорноморську АМПУ посилається на своє трактування договору про доступ до причалу. По суті, вводиться процес, згідно з яким людина в кашкеті АМПУ може заборонити роботу портового терміналу за незрозумілими критеріями.
Нагадаємо, раніше прес-служба Чорноморської філії АМПУ повідомила, що сторони досягли домовленості щодо форми Перевірочного листа.