В Адміністрації морського порту Чорноморськ відбулась нарада, на якій обговорили заходи із забезпечення функціонування Системи управління безпекою (СУБ). Це перша нарада, присвячена впровадженню СУБ та налагодженню взаємодії між Адміністрацією порту та портовими операторами, які працюють в акваторії Сухого лиману.
Захід проводився під головуванням начальника служби безпеки мореплавства Станіслава Незавітіна, за участі представників портових операторів, керівників і фахівців Адміністрації порту, відповідальних з цього питання за напрямками діяльності.
Станіслав Незавітін наголосив на тому, що суб’єкти господарювання, які провадять свою діяльність у морському порту, несуть відповідальність за недотримання вимог законодавства з безпеки мореплавства, охорони праці, пожежної, санітарної, екологічної безпеки відповідно до закону (ст. 20 Закону України «Про морські порти України»).
Тобто, головне завдання впровадження СУБ полягає у налагодженні оперативного взаємозв’язку між всіма суб’єктами господарювання на всіх рівнях безпеки.
Для поліпшення безпеки, в морському порту Чорноморськ на цей час розробляється порядок швартування судна до причалу згідно із наказом МІУ №257 від 27.05.2005 «Про затвердження правил технічної експлуатації портових гідротехнічних споруд», який передбачає ретельний контроль підготовки причалу до прийому судна.
В подальшому планується проводити такі наради кожний третій четвер поточного місяця, – повідомили в АМПУ.
Нагадаємо, портові оператори цю діяльність АМПУ називають то “саботажем” то “”. Читайте:
Risoil S.A. звернулось до прокуратури щодо саботажу начальника Адміністрації порту Чорноморськ.
М.Широков вимагає перед швартуванням судна в порту Чорноморськ проводити “візуальний огляд” причалу