Робота з мережею профтехів на місцевому рівні відбуватиметься за визначеними критеріями – над цим працює робоча група МОН

У Стратегії розвитку профтехосвіти до 2023 року, схвалену колегією Міністерства освіти і науки України, виписані основні напрями, за якими відбуватиметься модернізація галузі. Вже зараз МОН працює над критеріями вдосконалення мережі. До того ж розпочато роботу над профільним законопроектом, на який галузь чекає вже кілька років. Про це йшлося 26 лютого 2021 року під час наради представників Міністерства, Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій з директорами закладів профосвіти та управлінцями Львівщини.

«Наприкінці минулого року колегія МОН схвалила Стратегію розвитку професійно-технічної освіти до 2023 року. Вона визначає чотири основні цілі для профтехосвіти: побудову ефективної системи управління, посилення співпраці закладів та бізнесу, покращення змісту та якості такої освіти, а ще – зміну її іміджу. Це дуже важливий стратегічний документ, який разом з новим законом докорінно змінить профосвіту в Україні. Звісно, після схвалення всіх документів ми покроково розпишемо напрями подальшої роботи як на національному рівні, так і на регіональному», – зазначив заступник Міністра освіти і науки Ігор Гарбарук.

Голова підкомітету з питань професійно-технічної та фахової передвищої освіти Комітету ВРУ з питань освіти, науки та інновацій Ольга Коваль розказала учасникам про зміни, які планується виписати в новому законі.

Після презентації Стратегії та плану підготовки законопроекту освітяни мали нагоду поставити запитання спікерам. Серед тем, які обговорили на нараді:

  • підвищення стипендії учням закладів профосвіти;
  • оновлення типових штатних розписів;
  • прискорення процедури передачі майнових комплексів з державної в комунальну власність;
  • презентація критеріїв для оптимізації мережі;
  • переведення педагогів профтехів на контракт, як це відбувається в школі.

Нагадаємо, торік 6 закладів професійної освіти Львівської області отримали кошти на створення навчально-практичних центрів.