Ці кошти включають:
Сплачені штрафи за порушення автомобільного законодавства у сфері пасажирських та вантажних перевезень (понад 104 млн грн);
Сплачену плату за проїзд з порушеннями габаритно-вагових параметрів (понад 23 млн грн);
Надані адміністративні послуги у сфері ліцензування (понад 6 млн грн);
Організацію перевезень – видачу дозволів на внутрішні та міжнародні перевезення (понад 36 млн на міжнародні вантажні та понад 2 млн грн – на пасажирські).
Державний контроль на транспорті – одна з головних функцій Укртрансбзезпеки. За минулий рік нашими працівниками було перевірено майже 900 тис. ТЗ, виявлено понад 80 тис. порушень.
В рамках масштабної реформи Служби було проведено кадрове оновлення та реорганізацію територіальних управлінь Укртрансбезпеки. Замість 24 регіональних управлінь утворено 10 міжрегіональних.
Таке злиття дозволяє оновити керівний склад та зменшити його чисельність, а також збільшити штатну чисельність саме інспекторів, які забезпечують державний контроль на транспорті по всій території України.
Одним з ключових завдань реформи є цифровізація всіх процесів на транспорті.
Частину наших адміністративних послуг переведено в електронну форму.
Збільшилася кількість поданих заяв через Електронний кабінет перевізника.
Через Транспортний портал електронних послуг можна замовити бланк дозволу на вантажні перевезення територіями інших держав (8088 зареєстрованих перевізників здійснили майже 643 тисячі бронювання).
Автоматизація ГВК:
Підготовлено низку нормативно-правових документів, що створюють законодавче поле для автоматичної фіксації порушень габаритно-вагових норм;
Менш ніж за 2 місяці побудований Центр оборобки даних Укртрансбезпеки, до якого надходить інформація про порушення, зафіксовані на комплексах WiM.