У найближчій перспективі очікується відкриття ринків Японії та Аргентини для українського молока. Про це повідомила Голова Держпродспожислужби Владислава Магалецька під час дискусії, призначеної розвиткові агросектору України в рамках публічного обговорення проекту Національної економічної стратегії – 2030.
Держпродспоживслужба співпрацює з міжнародними партнерами для розширення збуту по 31 країні по різних товарних позиціях, серед яких – продукція птахівництва, жива велика та дрібна рогата худоба, яловичина та свинина, молоко та молочні продукти, мед, яблука, лохина та черешня, горох та квасоля, цибуля, пшеничне борошно, риба та рибопродукти, репродуктивний матеріал.
«Вкрай важливе завдання, яке стоїть сьогодні перед Держпродспоживслужбою – це сприяння збільшенню експорту нашої держави, – підкреслила Владислава Магалецька. – Основними пріоритетами у цій сфері для нас є підтримка експорту української продукції на нові ринки та надання консультацій бізнесу та асоціаціям з метою модернізації виробництва та розвитку якості».
За словами Владислави Магалецької, в фокусі діяльності Держпродспоживслужби знаходяться наступні ринки:
- Китай;
- країни АСЕАН (В’єтнам, Індонезія, Малайзія, Сінгапур);
- країни Південної Азії (Індія, Шри-Ланка);
- країни Близького Сходу та Північної Африки (MENA), а саме, держави Gulf Cooperation Council, Ірак, Йорданія, Ізраїль, Алжир, Єгипет, Марокко, Республіки Кореї;
- Японія;
- Туреччина;
- Африканські країни (Ефіопія, Ангола, Південно-Африканська Республіка).