Це – 3D-модель Київської гавані, яка наочно зображає всі особливості рельєфу. Вона зроблена на основі матеріалів гідрографічних досліджень із використанням багатопроменевих технологій суцільного площинного дослідження дна.
Оскільки були виявлені значні зміни глибин та рельєфу дна, ФДУ «Держгідрографія» «Укрморкартографія» готує коректуру відповідних карт задля оперативного інформування судноводіїв про зміни гідрографічних умов плавання. Зміни будуть внесені до «Комплекту річкових навігаційних карт Канівського водосховища» № 3533.
Під час робіт спеціалістами ДУ «Держгідрографія» були досліджені: акваторія Київської гавані, підхідного каналу Київської ГЕС (873 км суднового ходу до воріт шлюзу), а також на ділянці р. Дніпро – від Гаванського мосту до Паркового, у районі м. Вишгород та м. Київ.
Примітка: Спорудження гавані Київського річкового порту розпочалося в 1897 році за проєктом інженера Миколи Максимовича.
У той час це була невеличка затока на річці Почайназавдовжки два кілометри тазавширшки від 180 до 240 метрів.
У радянські часи почалося розширення гавані в бік Оболоні – укріпили береги Рибальського острова, наприкінці 1930-х рр. реконструювали верфі заводу «Кузня на Рибальському».
Нині Київський річковий порт — один із найбільших портів Дніпровського басейну.
Повідомляє Держгідрографія.