Понтонна переправа через Сухий лиман (гідротехнічна споруда ГТС-3108), збудована ще у 1967 році, знаходиться на балансі Чорноморської філії АМПУ, є частиною траси Одеса – Чорноморськ (М-27) та має міжнародне значення.
Наплавна частина (понтон) у 1982 році була модернізована таіз визначеною Регістром судноплавства України періодичністюпроходить огляд і обов’язковий доковий ремонт. За час існування понтонної переправи через Сухий Лиман ці вимоги виконувались постійно, завдяки чому понтон відслужив по теперішній час без аварій та непередбачуваних подій.
15 жовтня 2019 рокуАдміністрація морського порту Чорноморськ провела черговий ремонт наплавної частини понтонної переправи. Регістром судноплавства України видано Свідоцтво про придатність гідротехнічної споруди до експлуатації з обмеженнями через незадовільний стан берегових споруд.
На цей час рух по зазначеній трасі здійснюється з обмеженнями – дозволена вага на одну вісь автотранспорту не повинна перевищувати 6,0т та фактична маса автотранспорту не повинна перевищувати 20,0т. Але фактична вага сучасного транспорту та автотрафік через понтонний міст по трасі міжнародного значення (М-27)Одеса-Чорноморськ за ці роки збільшились в рази, гідротехнічна споруда виконує свої функції на межі можливостей, навіть із запровадженими обмеженнями.
Берегова споруда потребує виконання значного обсягу ремонтних робіт з відновлення конструктивних елементів берегових сполучень з метою забезпечення її експлуатації відповідно до паспортних параметрів.
Враховуючи те, що будівництво нового мостового переходу через Сухий лиман до теперішнього часу не закінчено, Адміністрація морського порту Чорноморськ докладає чимало зусиль задля подовження терміну експлуатації понтонної переправи.
03 листопада Чорноморска філія ДП «АМПУ» оголосила тендер на проведення робіт з капітального ремонту берегових сполучень будівель та споруд понтонної переправи (ГТС-3108).
Інформація про закупівлю опублікована в системі електронних публічних закупівель ProZorro за наступним посиланням.
Пропозиції учасників приймаються до 19 листопада 2020 року.
Зважаючи на стратегічне значення цієї ділянки автодороги, проєктом передбачено та згідно з тендерною документацією вимагається від підрядника (учасників) виконати роботи з капітального ремонту берегових сполучень понтонної переправи БЕЗ перекриття руху автотранспорту.