Команда Міністерства фінансів спільно з представниками ЄБРР переглянули портфель проектів, які вже реалізуються в Україні, та тих, які зараз перебувають на етапі підготовки.

Одним із проектів є електрифікація залізниці Долинська – Миколаїв – Колосівка. Кредитна угода з ЄБРР на суму 150 млн євро за цим проектом була ратифікована в грудні минулого року. (ЄІБ співфінансує цей проект ще на суму 150 млн євро).

«Зараз проходить тендерна процедура, та наступного року розпочнуться роботи з електрифікації ділянки Долинська – Миколаїв загальною протяжністю 148 кілометрів. Реалізація цього проекту підвищить пропускну спроможність залізниці в напрямку Миколаївського портового кластеру, який є одним із найбільших в Україні та щорічно обробляє понад 25 мільйонів тонн вантажів. Електрифікація цієї ділянки також дозволить запустити швидкісні електропоїзди Інтерсіті+ сполученням Київ – Миколаїв, з тривалістю поїздки близько 5 годин. Хочу зауважити, що реалізація цього проекту також суттєво покращить екологічну ситуації в Миколаєві, оскільки в результаті переходу з дизельних на електричні поїзди буде істотно знижено рівень викидів шкідливих речовин в атмосферу», – зауважив заступник Міністра фінансів Олександр Кава.

Також до кінця цього року Укрзалізниця повинна визначитися із електрифікацією лінії Колосівка-Миколаїв, протяжністю 105 км, яка також може бути профінансована за кредитні кошти ЄБРР та ЄІБ.